پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۴
کد خبر: ۴۵۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
آلبوم موسيقي «گلباران» ويژه سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه به همت جمعي از اساتيد برجسته موسيقي کشور در دو روز توليد شد.

به گزارش «شهر» به همت «علي اميراحمدي» مشاور ارشد وزير ارشاد، معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از اساتيد موسيقي کشور، آلبومي با عنوان «گلباران» توليد شد.

 

اين آلبوم توسط جمعي از اساتيد برجسته موسيقي و شعراي به‌نام کشور در مدت‌زمان کوتاهي و متقارن با سفر پر برکت رهبر فرزانه انقلاب به کرمانشاه توليد شده است.

 

قطعات اجرا شده در اين اثر عبارتند از: «خوش آمدي» با صداي محمد کاظمي و شعري از اسحاق انور، «گلباران» با صداي محمد کاظمي و شعري ازجمشيد عزيزخاني، «گل باخي» با صدا و شعري از جمشيد عزيزخاني، «کرمانشاهان» با صداي محمد کاظمي و شعري از جمشيد عزيزخاني، «آيين‌ آيينه» با صداي مرتضي ساعدي و شعري ازامير کهکشان، «ديده عشق» با صدا و شعري از محمد کاظمي.

 

همچنين نوازندگان اين اثر عبارتند: ويولن: ميثم مروستي، علي جعفري پويان و پدرام مي‌ريوسفي، ويولا: ميثم مروستي، سهراب بره‌مندي، ويولنسل: کريم قرباني، کنترباس: عليرضا خورشيدفر، اُبوا: آرين قيطاسي، هورن: باربد بيات، سه تار وسازهاي ضربي: ميثم مروستي، تنبور: هوشنگ بهره‌مند و در بخش ضبط قطعات: حميد آداب، ميلاد فرهودي و کامبيز شاهين مقدم (استوديو پاپ)

 

تنظيم قطعات و نظارت بر ضبط اين اثر توسط علي امير احمدي وميثم مروستي انجام شده است. نام اين آلبوم در ابتدا «پاييز سبز» بود که به «گلباران» تغيير نام داد.

 

 

منبع: فارس

نظر شما