شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۷۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
گالري سين در دي‌ماه ميزبان دو نمايشگاه نقاشي خواهد بود. همچنين آثاري از حبيب‌اله صادقي و نقاشان معاصر ايران در گالري ساربان و موزه هنرهاي معاصر تهران در روزهاي اول زمستان برپا مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهر»،‌ گالري سين از دوم تا 11 دي ميزبان نمايشگاهي از نقاشي‌هاي سروش دبيري با عنوان «پنجره‌‌ها»‌ خواهد بود.

همچنين از 16 دي‌ماه نمايشگاهي از نقاشي‌هاي ماني غلامي و مهدي احمدي، در گالري سين افتتاح مي‌شود.

اين نمايشگاه توسط مهران راد و جمع‌آوري شده است و تا 26 دي‌ماه از ساعت 15 تا 21 ميزبان علاقمندان خواهد بود. گالري سين در شهرک غرب، خيابان هرمزان، خيابان پيروزان جنوبي، خيابان دوازدهم، پلاک 16 واقع است.

گلشن خيال در ساربان

نمايشگاهي از نقاشي‌هاي حبيب‌اله صادقي با عنوان «گلشن خيال» از روز جمعه دوم دي ماه در گالري «ساربان» برپا مي‌شود. حبيب‌اله صادقي که سال گذشته پس از 5 سال، تازه‌ترين آثار خود با عنوان «قطعه‌اي از بهشت» را در گالري ساربان به نمايش گذاشته بود، بخشي ديگر از آثار جديدش را که با همان نگاه خلق شده‌اند، به نمايش مي‌گذارد. اين آثار با تکنيک ترکيب مواد روي بوم خلق شده‌اند. «گلشن خيال» هشتمين نمايشگاه انفرادي حبيب‌اله صادقي به شمار مي‌رود. او پيش از اين بيش از 180 نمايشگاه داخلي و خارجي برگزار کرده است. نمايشگاه تازه وي نيز روز جمعه دوم دي از ساعت 16 افتتاح مي‌شود و تا 16 دي‌ماه همه‌روزه به‌جز سه‌شنبه‌‌ها از ساعت 16 تا 20 پذيراي بازديدکنندگان خواهد بود.

گالري ساربان در خيابان دکتر بهشتي، خيابان صابونچي(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره 8 واقع است.



«سوگ نگاره‌ها» در موزه هنرهاي معاصر تهران

نمايشگاهي از آثار هنرمندان معاصر با عنوان «سوگ نگاره‌ها» فردا دوشنبه 28 آذرماه ساعت 16 در موزه هنرهاي معاصر تهران افتتاح مي‌شود. اين نمايشگاه در بخش اصلي آثار نقاشان معاصر ايران را پوشش مي‌دهد و به ارائه آثار نقاشي خلق شده با مضامين حماسه کربلا مي‌پردازد. در بخش ديگر نيز، آثاري در زمينه نگارگري و هنرهاي سنتي به نمايش گذاشته مي‌شود. مروري بر آثار نقاشي خيالي نگاري با نمايش آثاري از گنجينه موزه هنرهاي معاصر تهران نيز بخش ديگر نمايشگاه «سوگ نگاره‌ها» است.

نظر شما