جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۷۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
عرضه ميوه‌هاي شب يلدا در ميادين ميوه شهرداري
شهرداري تهران علاوه بر افزايش ساعت كار ميادين ميوه در شب يلدا، جايگاه‌هاي ويژه‌اي را براي عرضه ميوه‌هاي يلدايي درنظر گرفته است. در عين حال نرخ انار در ميادين ميوه شهرداري با بازار تفاوتي بين 300 تا هزار و اندي در هر كيلو دارد.

به گزارش«شهر»، حسين صفايي مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران خصوص عرضه محصولات شب يلدا در ميادين ميوه و تره‌بار گفت: ساعات کار ميادين را افزايش داديم و هندوانه و انار به ميزان کافي در ميادين عرضه مي‌شود.


وي اضافه کرد: با انجمن باغداران بعضي از شهرها مانند يزد، خراسان و ساوه صحبت کرده‌ايم و جايگاه‌هايي را براي عرضه ميوه به آنها داده‌ايم.


صفايي با تاکيد بر اين موضوع که قيمت در ميادين ميوه و تره‌بار با بقيه جاها بسيار متفاوت است گفت: به عنوان مثال قيمت انار ارگانيک دو هزار و 300 تومان است و بقيه انارها زير 2 هزار تومان است.اين در حالي است که در بازار قيمت بالاتر است.

بر اساس اين گزارش قيمت هندوانه مينابي هفته گذشته کيلويي 500 تومان بود اما در حال حاضر قيمت آن به 400 تومان رسيده است، ضمن اينکه قيمت هندوانه دزفولي نيز از کيلويي 200 تومان به 180 تومان رسيده است. همچنين قيمت انار در حال حاضر در بازار ميوه و تره بار 2 هزار و 500 تومان است و درب مغازه با قيمت 3 هزار و200 تومان به فروش مي‌رسد. قيمت خرمالو 2 هزار تومان است.  

در همين زمينه بخوانيد:

سومين جشنواره محصولات ارگانيك و طبيعي؛ پنجم تا 11 دي

نظر شما