پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۷۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران
همزمان با هفته دوم دي ماه، 22 نمايشگاه هنري در مراکز فرهنگي هنري پايتخت برپا مي‌شود. در اين هفته بيش از 190 ويژه برنامه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نمايشگاه صنايع دستي ايوان هنر، 15 و 16 دي ماه از ساعت 9 تا 21 در فرهنگسراي ملل، نمايشگاه تابلو مقاله پيرامون جنگ نرم در رسانه هاي ديجيتال روز 11 دي در مدارس منطقه يک، نمايشگاه حجم و نقاشي و نمايشگاه نقاشي آثار زهره جباري تا 16 دي در فرهنگسراي ملل برپا خواهد بود.


نمايشگاه عکس هانيه اسلاميه و يک نمايشگاه گروهي عکس تا 18 دي در فرهنگسراي ابن سينا و نمايشگاه آثار ميلاد درويش با عنوان بافت نگار تا پايان هفته در فرهنگسراي ارسباران برپا خواهد بود.


نمايشگاه عکس زهره عنابستاني در فرهنگسراي سرو و نمايشگاه آثار گرافيک شهرزاد پيرايش در نگارخانه فرهنگسراي شفق تا 15 دي ادامه خواهند داشت. همچنين دو نمايشگاه نگارگري تا 15 دي و خوشنويسي تا 27 دي در نگارخانه فرهنگسراي گلستان برپا خواهند بود.


نمايشگاه‌هاي عکس از طهران قديم تا 20 دي در فرهنگسراي انقلاب، آثار سياه قلم با موضوع کودکان کار تا 13 دي در نگارخانه فرهنگسراي اميد، خوشنويسي تا 15 دي در فرهنگسراي بهمن و نمايشگاهي با عنوان زيارت سيدالکريم در قاب تصوير شامل 92 عکس از زمان ساخت حرم حضرت عبدالعظيم(ع) تا 18 دي در فرهنگسراي بهمن برپا خواهد بود.


علاوه بر برنامه هاي نمايشگاهي، بيش از 170 ويژه برنامه در قالب 39 نشست موضوعي، 23 نشست ادبي، 9 مسابقه، 13 نمايش سينمايي، 15 اجراي هنري، 37 برنامه آموزشي، 12 برنامه ترکيبي، 23 برنامه مذهبي و 4 برنامه گردشگري از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري برگزار مي شود.


برگزاري نشست نقد و بررسي دوبله فيلم هاي کارتوني 15 دي در فرهنگسراي ابن سينا، کارگاه نقد و بررسي آثار سينما کلاسيک 12 دي و روش شناسي نقد فيلم 13 دي در فرهنگسراي ارسباران، نمايش فيلم اخلاقتو خوب کن تا 13 دي در فرهنگسراي اشراق و نمايش فيلم اسب حيوان نجيبي است 14 تا 28 دي در فرهنگسراي اشراق و تا 16 دي در فرهنگسراي هنگام و نمايش فيلم سينمايي در امتداد شهر تا 16 دي در فرهنگسراي گلستان از جمله برنامه هاي سينمايي مراکز فرهنگي هنري تهران در اين هفته است.


همچنين نمايش پانتوميم بيداري فرشتگان تا 15 دي در فرهنگسراي ابن سينا اجرا مي شود. نمايش زخمي که بر دلم نشست نيز تا 15 دي در فرهنگسراي خاوران اجرا خواهد شد.


نشست باشگاه معماري در فرهنگسراي ارسباران 14 دي ماه و نشست هنر خلاقيت، خلاقيت هنر با موضوع سير تحولات نقاشي ايران، 13 دي در خانه فرهنگ نور برگزار مي شود.


علاقه‌مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما