جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۰۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کتابخانه اخلاق مديريت فرهنگي هنري منطقه 14 اولين کتابخانه بلوتوثي ثابت در سطح منطقه را با بيش از يك هزار منبع اطلاعاتي از اول دي ماه راه اندازي کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي اخلاق، کاووس صفايي ناييني مدير فرهنگي هنري منطقه 14 خبر از راه اندازي کتابخانه بلوتوثي داد و افزود: با همکاري امور کتاب و کتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري کتابخانه بلوتوثي به عنوان کتابخانه ديجيتالي با هدف ارتقاي سطح معلومات و آگاهي هاي شهروندان همچنين فراهم كردن زمينه هاي ترويج فرهنگ مطالعه در هر زمان و مکان و استفاده از ابزارهاي نو ظهور با شعار «تلفن همراه،کتاب همراه» راه اندازي كرده است.



صفايي خاطر نشان کرد: در اين طرح سعي كرده‌ايم که تمامي منابع اطلاعاتي شامل: کتب مرجع( فرهنگ‌ها، لغت‌نامه‌ها و ...)، نقشه‌ها و اطلس‌ها، داستان‌هاي اصيل و قومي ايراني و کتب مرجع فوري تهيه و در اختيار شهروندان قرار دهيم.


علاقمندان مي توانند همه روزه از ساعت 8 الي 20 با مراجعه به کتابخانه اخلاق فايل کتب تدوين شده در قالب هاي صوتي و تصويري مکتوب را به صورت رايگان، در سريعترين زمان از طريق تلفن همراه خود دريافت كنند.

کتابخانه فرهنگ سراي اخلاق در ميدان شهدا، خيابان پيروزي، خيابان شکوفه، خيابان شهيد کاظمي، جنب پارک گلزار طبقه سوم و به شماره تلفن 33312303 واقع است.

نظر شما