پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۹۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
رونمايي از كتاب ريبا، سلام مسجد، جشن ستايش بهاري از جمله برنامه‌هاي مديريت فرهنگي هنري منطقه 19 و فرهنگسراي مهر است كه تا پايان سال جاري برگزار مي‌شود.

ملوك سيدآبادي مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 19 در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با بيان اين مطلب گفت: رونمايي از كتاب ريبا با مشاركت آموزش و پرورش منطقه 19 برگزار يكي از برنامه‌هايي است كه از سوي فرهنگسراي مهر انجام مي‌شود. اين كتاب در مورد ربات يادگيري و برنامه‌ريزي آموزشي به همراه نمايشگاه تخصصي كتاب با موضوع تعليم و تربيت روز هفتم اسفند ماه از ساعت 10 در تالار معلم آموزش و پرورش منطقه 19 برگزار مي‌‌شود.


رييس فرهنگسراي مهر با اشاره به برنامه سلام مسجد ازسوي خانه فرهنگ تلاش افزود: اين برنامه با هدف ترويج انديشه ورزي، عقل گرايي براي زندگي مومنانه و سعادتمندانه در راستاي ايمان آگاهانه و پايداري نسبت به وجود شهر اسلامي و شهروند ولايي براي خانواده‌ها به ويژه كودكان و نوجوانان برگزار مي‌شود.


وي همچنين آشنايي با فرقه‌هاي نوظهور را يكي از برنامه‌هاي خانه فرهنگ ميعاد برشمرد و ادامه داد: در اين برنامه كه در دبيرستان دخترانه ارشاد منطقه 19 برگزار مي‌شود كارشناس برنامه به بيان آيين و رسوم اين فرقه‌ها و چگونگي راه‌هاي جذب جوانان در اين گروه‌ها پرداخته و علل گرايش جوانان به فرقه‌هايي چون شيطان پرستي‌، توليك، رام الله، ساي بابا و غيره را بررسي مي‌كند.


سيدآبادي اظهار داشت: همچنين اين مركز با توجه به فراگيري استفاده از رايانه در محيط‌هاي مختلف و گروه‌هاي سني متفاوت در زندگي روزمره افراد، اقدام به برگزاري برنامه آشنايي با فضاي مجازي ( وبلاگ نويسي) نيز كرده است. در اين برنامه پس از آشنايي كاربران با فضاي مجازي به آنان آموزش داده مي‌شود تا در اين فضا براي خود وبلاگ درست كنند و با راه‌هاي مختلف مديريت بر اين فضاي مجازي به منظور سوء استفاده هكرها آشنا شوند


به گفته وي،‌ جشن ستايش بهاري به همراه جشن خانه كودك روز 15 اسفند به همراه اجراي برنامه‌هاي نمايش و مسابقه و آيين‌هاي استقبال از بهار، همياران ايمني همزمان با مراسم چهارشنبه‌سوري و تكميل گروه كر فرهنگسراي مهر پس از انجام آزمون از ميان داوطلبان از ديگر برنامه‌هايي است كه تا پايان سال انجام مي‌شود.

نظر شما