پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۹۳۴۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹
رئيس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي از آغاز ثبت نام آن دسته از داوطلبان کنکور سراسري پزشکي و غيرپزشکي 91 دانشگاه آزاد که سوابق تحصيلي شان آماده نبوده از صبح يکشنبه-30 بهمن- خبر داد و گفت: اين مهلت تا 6 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش «شهر» عبدالله سجادي جاغرق اضافه کرد: داوطلبان شرکت در کنکور سراسري پزشکي و غيرپزشکي 91 دانشگاه آزاد اسلامي از امروز يکشنبه 30 بهمن ماه تا 6 اسفندماه مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون به نشاني www.azmoon.org و دريافت کارت اعتباري و دريافت دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

وي خاطرنشان کرد که روند ثبت نام و انتخاب رشته همانند ثبت نام مرحله نخستي است که پيش از اين صورت گرفت و هيچ تفاوتي ميان اين دو مرحله از ثبت نام وجود ندارد.

 

رئيس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به امکان ثبت نام دوباره براي آن دسته از داوطلبان که در مرحله نخست نام نويسي کرده اند، اظهار داشت: اين عده از داوطلبان در صورتي که قصد ثبت نام در يک مجموعه امتحاني دارند آخرين نام نويسي معتبر است و ثبت نام نخست فاقد اعتبار خواهد شد.

 

سجادي جاغرق تاکيد کرد که در اين مرحله از ثبت نام امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضياني که در فاصله زماني بين 12 تا 21 دي ماه نام نويسي کرده اند، وجود ندارد.

 

آزمون رشته‌هاي غيرپزشکي دانشگاه آزاد در روزهاي 15 و 16 تيرماه 91 و آزمون رشته‌هاي گروه علوم پزشکي 29 تيرماه 91 برگزار مي‌شود.

نظر شما