سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۰۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
مراسم رونمايي از نرم‌افزارهاي «دختران بهشتي» و چندرسانه‌اي «شاهدان عاشورا» با حضور خانواده شهداي هسته‌اي روز 22 اسفند در فرهنگسراي خاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، در ويژه برنامه «در حضور آفتاب» که روز دوشنبه 22 اسفند از ساعت 15 تا 18 با حضور رييس و مسئولان سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و شهرداري منطقه 15 در اين مرکز برگزار خواهد شد از خانواده شهداي احمدي‌روشن، رضايي نژاد و قشقايي تجليل خواهد شد.


جمعي از هنرمندان هنرهاي تجسمي منطقه 15 به عنوان نمايندگان جامعه بزرگ هنري کشور در نظر دارند با صدور بيانيه‌اي تعدادي از آثار خود را به پاس خون اين شهداي به خانواده معظم آنان اهدا كنند.


مديريت فرهنگي هنري منطقه 15 نيز از اساتيد و هنرمندان منطقه 15 که در سال 1390 با فرهنگسراي خاوران همکاري داشته‌اند تقدير خواهد کرد.


هم‌چنين در اين مراسم از نرم‌افزارهاي بازي حجاب با عنوان «دختران بهشتي» و چندرسانه‌اي «شاهدان عاشورا» نيز با حضور رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران رونمايي خواهد شد.


برگزيدگان مسابقه عکس عاشورايي، جشنواره فرهنگي هنري فجر خاوران، مسابقه ميلاد حضرت مهدي (عج) و بر آستان جانان در اين مراسم معرفي و هداياي آنان از سوي رياست سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و فرهنگسراي خاوران به آنان اهدا خواهد شد.


«در حضور آفتاب» روز 22 اسفند از ساعت 15 تا18 در سالن شهيد مطهري فرهنگسراي خاوران برگزار خواهد شد.


نظر شما