پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۵
کد خبر: ۵۰۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
کتابخانه 15 خرداد از ابتداي بهار 1391 با هدف ارج‌گذاري به روشندلان و خانواده‌هايشان و ارتقاي سطح معلومات ايشان اقدام به ثبت نام رايگان کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 18، بخش نابينايان کتابخانه 15 خرداد مجهز به سيستم پک پوز است که آخرين دستاورد اطلاعاتي ويژه نابينايان است.

از جمله امکانات اين مرکز تخصصي براي روشندلان، دسترسي آسان به اينترنت و همچنين اينترنت گويا به صورت شنيداري است که تمام صفحات انگليسي و زبان هاي ديگر را به فارسي ترجمه و مورد بهره برداري روشندلان قرار مي دهد.

اين کتابخانه ويژه نابينايان كه دومين مرکز مجهز به سيستم هاي جديد به شمار مي‌رود رضايت روشندلان جنوب غرب پايتخت را همواره سرلوحه قرار داده است.

در راستاي پر کردن اوقات فراغت نابينايان، مسابقات، برنامه هاي ويژه و اردوهاي فرح بخش در بهار سال 1391 در کتابخانه 15 خرداد برگزار مي شود که روشندلان جهت ثبت نام در اين کتابخانه و بهره مندي از برنامه هاي متنوع فرهنگي مي توانند همه روزه از ساعت 9 الي 17 به نشاني يافت آباد،ميدان معلم، خيابان تختي، خيابان يادگار، بوستان 15 خرداد،کتابخانه 15 خرداد مراجعه و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره 66698449 تماس بگيرند.

نظر شما