سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۰۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
نمايشگاه نقاشي‌هاي رضا فلاح‌زاده در قالب 3 مجموعه، روز شنبه 26 فروردين در نگارخانه لاله گشايش مي‌يابد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نگارخانه لاله در ادامه فعاليت هاي نمايشگاهي خود در سال جديد نمايشگاه انفرادي نقاشي هاي رضا فلاح زاده را در دستور کار خود قرار داده است.


رضا فلاح زاده متولد 1330 تهران است، وي از 15 سالگي آموزش هاي طراحي و نقاشي آبرنگ را با استاد صاحب نام، علي اکبر صنعتي آغاز نمود و تا 4 سال نيز در خدمت استاد بود. فلاح زاده پس از دريافت ديپلم و پايان دوران دبيرستان سه سال زير نظر استاد سمبات کار کرد و در خلال سال هاي تجربه اندوزي علاوه بر گذراندن دوره هاي کامل خوشنويسي در انجمن خوشنويسان ايران از محضر اساتيد صاحب نامي چون استاد جواد حميدي، محسن وزيري مقدم، دکتر پاکباز، استاد فرشچيان، منوچهر معتبر و استاد لعل رياحي در بروکسل بلژيک بهره‌مند شد.



اين هنرمند نقاش تا کنون 35 نمايشگاه انفرادي در داخل و خارج کشور را در کارنامه خود دارد و آثار وي در 4 دوره از جشنواره هنرهاي تجسمي فجر مورد تقدير قرار گرفت.



اين نمايشگاه تا 3 ارديبهشت ماه ادامه دارد و گالري لاله همه روزه به جز روزهاي تعطيل، صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 19 پذيراي علاقه مندان است.


علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر و بازديد از نمايشگاه مي‌توانند به نشاني خيابان دکتر فاطمي، ضلع شمالي پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروي پارکينگ طبقاتي لاله، نگارخانه لاله مراجعه کنند.

نظر شما