شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۰۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
بيش از 200 ويژه برنامه در هفته پاياني فروردين ماه از سوي مراکز فرهنگي هنري پايتخت برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نشست نقد و بررسي داستان پيانو با حضور اسدالله امرايي، 30 فروردين در فرهنگسراي ملل، همايش بررسي مثنوي معنوي، 27 فروردين در فرهنگسراي ابن سينا، نشست قلم هاي ابدي با موضوع داستان نويسي، 27 فروردين در فرهنگسراي معرفت، نشست ادبي شاهنامه خواني، 29 فروردين در فرهنگسراي فردوس و نشست حافظ شناسي 28 فروردين در خانه فرهنگ شيخ هادي، از جمله برنامه هاي ادبي هفته جاري است.



نمايش و نشست نقد و بررسي فيلم اينجا بدون من، 30 فروردين در فرهنگسراي ملل، نمايش فيلم قلاده هاي طلا تا 1 ارديبهشت در فرهنگسراي اشراق، نمايش فيلم قبرستان غيرانتفاعي تا پايان فروردين در فرهنگسراي هنگام، نمايش فيلم قلاده هاي طلا تا 30 فروردين در فرهنگسراي گلستان، نمايش و نقد فيلم قلاده هاي طلا، 29 فروردين در فرهنگسراي انقلاب و نمايش فيلم فيتيله و ماه پيشوني ويژه مدارس تا 1 ارديبهشت در سينما چاپلين فرهنگسراي بهمن از جمله برنامه هاي سينمايي اين هفته است.



اجراي نمايش شعله در زمهرير تا 8 ارديبهشت به همت فرهنگسراي انديشه و در مجموعه تئاتر شهر انجام مي شود. همچنين اجراي نمايش عروسکي و موزيکال گرگ هايي که مي خواستن برگردن... 27 فروردين تا 15 ارديبهشت در خانه فرهنگ فدک اجرا مي شود.



نمايشگاه هاي گل چوب تا 28 فروردين در فرهنگسراي سرو، آيينه کاري و مجسمه تا پايان فروردين ماه در نگارخانه ابوسعيد، نقاشي عشق و رنگ با موضوع طبيعت تا پايان فروردين در فرهنگسراي اميد، عکس هايي از معماري ايران تا پايان فروردين در موزه عکسخانه شهر و نمايشگاه عکس طبيعت و پرنده تا پايان فروردين در باغ موزه هنر ايراني برپا هستند.



کارگاه آموزشي طب در مکتب الهي، 27 فروردين در خانه فرهنگ گل ها، نشست بررسي هنر خوشنويسي با عنوان «چرا خوشنويسي کمرنگ شده است؟»، 27 فروردين در فرهنگسراي شفق و نشست بررسي تاريخچه سکه، 30 فروردين در فرهنگسراي شفق برگزار مي شود.



علاقه مندان مي‌توانند براي دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما