جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۱۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
280 برنامه در مراکز فرهنگي هنري تهران اجرا ميشود
نشست هاي قرار گفتگو در ارتباط با داستان نويسي، با عنوان «آ- رمان» با حضور رضا اميرخاني، از سه شنبه هفته جاري در فرهنگسراي قبا آغاز ميشود و علاوه بر اين ويژه برنامه، مراکز فرهنگي هنري پايتخت در اين هفته ميزبان بيش از 280 برنامه خواهند بود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نخستين نشست «آ – رمان»، 12 ارديبهشت ماه ساعت 18 در فرهنگسراي قبا برگزار خواهد شد و برگزاري اين نشست هر دو هفته يکبار در اين فرهنگسرا ادامه خواهد داشت.

نشست باشگاه کتاب تهران با موضوع نقد و بررسي کتاب سووشون، 12 ارديبهشت در فرهنگسراي ارسباران و نشست انجمن ترانه سرايي فردوس با حضور عبدالجبار کاکايي، 10 ارديبهشت در فرهنگسراي فردوس از جمله ويژه برنامه هاي ادبي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري است.


همچنين نمايشگاه خوشنگاري هجران تا 14 ارديبهشت در فرهنگسراي آفتاب و نمايشگاه خوشنويسي نستعليق و چليپا تا 11 ارديبهشت در فرهنگسراي خاتم برپا خواهند بود.


نمايش فيلم سينمايي نارنجي پوش تا 21 ارديبهشت در فرهنگسراي اشراق، اجراي تئاتر بوي خوش عشق تا 14 ارديبهشت در فرهنگسراي هنگام، نمايش فيلم سنيمايي سيب و سلما تا 15 ارديبهشت در فرهنگسراي گلستان، اجراي نمايش گرگ هايي که مي خواستن برگردن... تا 15 ارديبهشت در خانه فرهنگ فدک و نمايش فيلم چطور ميلياردر شدم تا 14 ارديبهشت در خانه فرهنگ پامچال از جمله برنامه هاي نمايش فيلم و اجراي نمايش در مراکز فرهنگي هنري پايتخت است.



نشست تبسم و تفکر، 14 ارديبهشت در فرهنگسراي ابن سينا، نشست باشگاه معماري با موضوع نقد و بررسي آثار پويا خزائلي، 13 ارديبهشت در فرهنگسراي ارسباران، سلسله جلسات نگين آفرينش با موضوع مهدويت، 12 ارديبهشت در فرهنگسراي هنگام و جشنواره خليج هميشه فارس با موضوع ساخت و پرواز بادباک ويژه کودکان، 10 ارديبهشت در فرهنگسراي عطار نيشابوري برگزار مي شود.



علاقه مندان مي توانند براي دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما