شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۱۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱
مسوولان برگزاري نمايشگاه بين المللي کتاب تهران بايد شيوه مناسبي را براي اطلاع رساني بهتر به مخاطبان به منظور پيداکردن کتابهاي مورد نيازشان در کوتاه ترين زمان ممکن را انتخاب کنند.

بيوک ميرزايي، بازيگر راديو، تلويزيون و تئاتر در بازديد از بيست‌و‌پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شهر»، گفت: مسوولان نمايشگاه ها و تشکيلات فرهنگي بايد اطلاع رساني مناسبي انجام دهند چون مردم زيادي براي پيدا کردن كتاب هاي مورد علاقه‌شان سرگردان هستند بنابراين نمايشگاه از جهت اطلاع رساني چندان موفق نيست.





بيوک ميرزايي بازيگر شناخته شده عرصه طنز در خصوص حضور گسترده مردم در اين نمايشگاه گفت:  بايد انگيزه و استقبال مردم را با راهكارها و خلاقيت هايي به همين شكل حفظ كرد. مثلا سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در اين راستا در فرهنگسراي کتاب كار نويي انجام داده كه قابل توجه است از جمله نمايشنامه خواني و اجراي تئاتر و يا ساير فعاليت هاي هنري. البته بايد اطلاع رساني خيلي قوي هم صورت گيرد تا همه بدانند مثلا نمايشنامه چيست و کجا اجرا مي شود که علاقه مندان بتوانند شركت كنند .





بيوک ميرزايي آخرين کتابي که هفت ماه پيش خوانده از «دا» سيد زهرا حسيني، نام برد و گفت:  خيلي ها را تشويق کردم که آن را بخوانند.





همچنين او در خصوص کتاب خواني خود با بيان اينکه بيشتر مطالعه‌اش در زمينه کارهاي هنري از جمله نمايشنامه، بازيگري، تئاتر و سينماست، گفت: ما با توجه به حرفه‌مان مرتب با کتاب سر و کار داريم و هر روز چند نمايشنامه و رمان مي خوانيم، تمرين و ضبط مي کنيم که اين مطالعه ما را به روز مي کند.

 

«دزد و پليس » به کارگرداني سعيد آقاخاني



بازيگر تئاتر همچنين از فعاليت اخيرش در سريال طنز  «دزد و پليس» خبر داد و گفت: من به تازگي در نقش پليس در سريال «دزد و پليس» به کارگرداني سعيد آقاخاني ايفاي نقش كردم كه براي ماه مبارک رمضان امسال آماده مي شود و از شبکه سه پخش خواهد شد.





برخلاف اينکه بيوک ميرازيي در کارهاي سابق‌اش در کاراکترهاي منفي ايفاي نقش کرده اما در سريال مناسبتي «دزد و پليس» نقش مثبتي را در کارنامه خود ثبت مي کند که اين پليس در راستاي مسائل مواد مخدر شم تيزي دارد و  سعي مي کند خلافکارها را دستگير کند. 

نظر شما