پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۱۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
فرهنگسراي کتاب 3 در نمايشگاه بين المللي کتاب 25(19)
غرفه فرهنگسراي کتاب به طوري طراحي شده است که مخاطبان نمايشگاه کتاب را به خود جذب ميکند و امسان را کنجکاو مي کند که وارد فرهنگسرا شود و از آن ديدن کند.

رامين پورايمان بازيگر راديو و تلويزيون در گفت و گو با خبرنگار «شهر» نمايشگاه کتاب و همچنين فرهنگسراي کتاب را مفرح ارزيابي و اضافه کرد: طراحي که عوامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران براي فرهنگسراي کتاب انجام دادند، آدم را تشويق و کنجکاو مي کند که وارد فرهنگسرا شود و از آن ديدن کند.




  

پور ايمان بازيگر سريال قهوه تلخ با اشاره به شلوغي نمايشگاه در روزهاي پاياني پيشنهاد کرد که نمايشگاه تمديد شود. وي افزود: با توجه به اينکه احتمالا از غرفه دار ها وجهي گرفته مي شود، براي تشويق غرفه دارها پيشنهاد مي شود که در اين چند روز تمديد شده مبلغي از آنها گرفته نشود تا اين چند روز تمديد شده از ازدحام بازديدکنندگان كم كند.


پورايمان «روزنه آبي» نوشته اکبر رادي را آخرين کتابي معرفي کرد که مطالعه کرده است. وي گفت: در حال حاضر هم بعد از 25 سال دوست داشتم «شازده کوچولو» احمد شاملو را دوباره بخوانم.





بازيگر مرکز هنرهاي نمايشي صدا با اشاره به اينکه اغلب فعاليت اش در حوزه نمايش راديويي است، در رابطه با فعاليت اخيرش گفت: در حال حاضر آخرين کاري که براي نمايش راديويي داشتم، نمايش «کفش» است که از شبکه راديويي نمايش پخش مي شود و همچنان به صورت مداوم در شبکه نمايش مشغول تمرين و ضبط نمايش هاي سريالي يا تک قسمتي هستم که هم براي اين شبکه و هم براي شبکه هاي ديگر توليد مي شود.

 

نظر شما