پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۱۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
بزرگترين پارک آبي پايتخت در منطقه 22 و در مجاورت بوستان جنگلي چيتگر ساخته مي‌شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، اجراي پروژه دومين پارک آبي تهران که از نظر وسعت ، بزرگترين پارک آبي موجود در پايتخت نيز محسوب مي‌شود، با کلنگ زني آن در محدوده شمال غربي تهران آغاز شد.

 

حسين مرادي شهردار منطقه 22 که با حضور در اين مراسم ، کلنگ اجراي اين پروژه را بر زمينه زده بود، در اين باره گفت: « امروزه سلامت جسمي يکي از مهمترين فاکتورها در باروري و پيشرفت هر جامعه محسوب مي شود. به همين دليل سرمايه گذاري در امر ورزش يکي از اصولي ترين راهکارهايي است که در ايران نيز مانند ديگر کشورها بايد براي رفع مشکلات به آن رجوع کرد.»

 

به گفته مجري و سرمايه گذار اين پروژه، بزرگترين پارک آبي شهر تهران با مشارکت بخش خصوصي و شهرداري منطقه 22 در زميني با وسعت 22 هزار متر مربع در مجاورت بوستان جنگلي چيتگر احداث خواهد شد. اين پارک با طراحي 2 سالن مسقف براي خانمها و آقايان، سالنهاي ماساژ و اسپا به صورت مجزا، استخرهاي روباز تفکيک شده ، سونا، جکوزي و ... امکانات قابل توجهي را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

 

از سوي ديگر مجموعه به نحوي طراحي شده که کودکان و نوجوانان مي توانند از جذابيتها، سرگرمي ها و تجهيزات پيش بيني شده در آن همچون اولين زمين استاندارد هاکي روي يخ کشور استفاده کنند. بزرگترين پارک آبي تهران که در بازه زماني 2 ساله احداث مي شود ، پس از بهره برداري امکان اشتغال بيش از 800 نفر بطور مستقيم و بيش از 2 هزار نفر بصورت غير مستقيم را در پايتخت فراهم خواهد کرد.

 

نظر شما