شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۲۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
از سوي موسسه آموزش شهر
بيست و يکمين شماره از مجموعه کتاب‌هاي مفاخر ايران‌زمين که به زندگي «ناصر حجازي» اختصاص يافته است، هم‌ز‌مان با اولين سالگرد درگذشت اين چهره‌ي محبوب ورزشي به چاپ رسيد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مؤسسه آموزش شهر، اين کتاب شرح مختصري از زندگي مرد بلند‌آوازه فوتبال ايران است که با موافقت و همکاري خانواده ايشان، تهيه و چاپ شده است.


«کيهان محمدخاني» مديرعامل مؤسسه آموزش شهر، در مقدمه کتاب مي‌نويسد: مفاخر هر جامعه‌اي، سرمايه‌هاي ارزشمند و گرانقدري هستند که بخش اساسي از فرهنگ و تمدن آن جامعه را تشکيل مي‌دهند. معرفي و شناساندن چنين بزرگاني به نسل‌هاي آينده، از اولويت‌هاي فرهنگي همه جوامع و ملل است؛ اين کار صورت نمي‌پذيرد مگر با ثبت و ضبط انديشه، ويژگي‌ها، صفات، آثار و چرايي و چگونگي زندگي و مرگ آنها.


اين کتاب 104 صفحه‌اي (قطع جيبي) که با شمارگان 2000 نسخه به چاپ رسيده است، در مراسم بزرگداشت ايشان رونمايي خواهد شد.



«مفاخر و نام‌آوران ايران‌زمين»، عنوان مجموعه کتاب‌هايي است که مؤسسه آموزش شهر در راستاي معرفي چهره‌هاي علمي، هنري، ورزشي، ديني و ... اقدام به تهيه و چاپ آن‌ها مي‌کند و شامل بخش‌هايي مانند زندگي‌نامه، معرفي آثار، افتخارات، خاطرات، از نگاه ديگران، آلبوم تصاوير و ... است.


«حجازي» دومين چهره ورزشي از اين مجموعه، پس از جهان ‌پهلوان «غلام‌رضا تختي» است.


شايان ذکر است افراد حقيقي و حقوقي مي‌توانند جهت دريافت اين کتاب با تلفن 88920393 و 88898941 روابط عمومي مؤسسه آموزش شهر تماس بگيرند.

نظر شما