پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۲۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
معاون امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه چهار از احداث و راه اندازي 3 بازار ميوه و تره بار در محلات قنات کوثر، کالاد و حکيميه خبر داد.

به گزارش«شهر» حميد ناصحي معاون امور شهري و محيط زيست منطقه با اعلام اين خبر افزود: به منظور خدمات رساني بهينه وموثر به شهروندان منطقه و جلوگيري از ترددهاي درون شهري، 3 بازار ميوه و تره بار در سطح منطقه احداث و راه اندازي شد.

وي افزود: در راستاي اجراي سياست شهردار تهران مبني بر توسعه مراکز خريد در محله ها، 12 بازار ميوه و تره بار مشغول خدمات رساني به شهروندان  منطقه است.  وي در ادامه به ميادين ميوه و تره بار راه اندازي شده اشاره کرد و افزود: بازار ميوه و تره بار محله قنات کوثرا به نشاني خيابان توحيد ميدان قرآن با زيربناي 2630 متر مربع و داراي 14 غرفه، بازار ميوه و تره بار محله کالاد در خيابان طاهر خاني خيابان آزادگان يکم غربي به ابعاد  متر مربع و داراي 4 غرفه با سازه اساسي و ساندويچ پنل و بازار ميوه و تره بار محله حکيميه در شهرک حکيميه به ابعاد 2000 متر مربع با سازه سبک و ساندويچ پنل که درحال ساخت بوده و طبق اعلام سازمان ميادين ميوه و تره بار  تا پايان خرداد 1391 به بهره برداري مي رسد.

نظر شما