چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۲۶۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
شهردار منطقه 15 با اشاره به اينکه عمليات تعريض پل تسمه نقاله در منطقه به زودي به اتمام مي رسد گفت : با بهره برداري از پل يادشده ضمن رفع مشکلات ترافيکي در بزرگراه امام رضا (ع)، ‌ميزان تصادفات نيز در اين محدوده کاهش مي يابد.

به گزارش «شهر»به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، مهندس صفوي با اعلام اين مطالب افزود : با توجه به کم عرض بودن پل موجود در بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده پل سيمان که منجر به مشکلات ترافيکي مي شد، با پيگيري هاي به عمل آمده از سوي حوزه فني و عمران منطقه ،‌عمليات اجرايي تعريض پل در باند شمال و جنوب هر کدام به طول عرشه 60/18 متر و عرض 50/6 متر سال گذشته از سوي حوزه معاونت فني و عمراني شهرداري تهران آغاز شد .

 

شهردار منطقه 15 خاطرنشان کرد: پيش بيني مي‌شود عمليات اجرايي تعريض پل يادشده با هزينه ريالي معادل 10 ميليارد ريال در آينده ترافيک تکميل و آماده بهره برداري شود.

 

صفوي در ادامه يادآور شد: در راستاي روان سازي ترافيک و همچنين ايمن سازي بزرگراه امام رضا (ع) علاوه بر تعريض پل تسمه نقاله ،‌طرح تقاطع غيرهمسطح خاورشهر- امام رضا(ع) نيز پيرو درخواستهاي مردمي و پيگيري حوزه فني و عمران منطقه از سوي اداره کل راه و ترابري استان تهران در حال اجراست.

 

وي افزود: در حال حاضر زيرگذر طرح مذکور آماده شده و پس از تکميل رمپ و لوپهاي تقاطع تا پايان سالجاري به بهره برداري مي رسد.

نظر شما