جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۳۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
برنامه بازديد ميداني و جلسه نظارت دوره‌اي عملکرد منطقه 10 با حضور معاون خدمات شهري شهرداري تهران،برگزار شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10 ، معاونت خدمات شهري شهرداري تهران پس ازشرکت در مراسم برافراشته شدن پرچم جمهوري اسلامي ايران در بوستان تهراني ضمن بازديد ميداني از مراکز  ايستگاه پردازش بازيافت ، بازار ميوه و تره بار هفت چنار، بازارچه خود اشتغالي گلستان ، بهسازي و نما سازي خيابان جيحون ،بوستان زنجان و اميد ، سطح معابر و ... در جريان فعاليت ادارات مختلف امور شهري و فضاي سبزمنطقه 10قرار گرفت.

 

درجلسه ي ارزيابي نهايي که در سالن جلسات سوله بحران منطقه برگزار شد ، مهرداد زنگنه فرمعاون امور شهري و فضاي سبز ضمن تشريح وضعيت منطقه، ‌گزارشي از فعاليت هاي شاخص ، خواسته ها و انتظارات منطقه ارائه داد و در خصوص فعاليت ها و برنامه هاي آينده مسائلي عنوان کرد.

در ادامه عبدالهي معاونت خدمات شهري شهرداري تهران در سخناني با تاکيد بر اهميت موضوع نگهداشت شهرگفت : رسيدگي به درخواست ها و رفع مشکلات در حوزه هاي مختلف همچنين توجه ويژه به موضوع نگهداشت شهر از اهداف جلسات ارزيابي و نظارت دوره اي است.

وي توجه ويژه به چهره مذهبي شهر را از موضوعات مهم درمنطقه دانست و تصريح کرد: منطقه ده از مناطق شهيد پرور است و طرح نصب عکس تمام شهداي منطقه در سردرب معابر و کوچه ها با رايزني با خانواده معزز شهدا و گردآوري اطلاعات در منطقه ده اجرا مي شود.

 

عبدالهي با تاکيد براهميت چرخه پسماند خشک و فرهنگ سازي در اين زمينه گفت : در سالجاري با اقداماتي که در زمينه طراحي مخازن زباله تر و خشک به دو رنگ مشخص ويژه منازل ، معابرو ماشين آلات انجام شده است شاهد يک دگرگوني و تحول در مناطق در همه موضوعات امور شهري و به ويژه نگهداشت خواهيم بود.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه با اشاره به احداث بازار ميوه و تره بار توسط سازمان ميادين و ميوه و تره بار در محدوده منطقه تاكيد كرد: با مشخص شدن زميني مناسب در منطقه نسبت به اين كار اقدام مي شود.

 

وي افزود : طراحي جهت اجراي فضاي سبز و زيباسازي حاشيه بزرگراههاي يادگار امام (ره) و طرح درختکاري و ايجاد فضاي سبز در محدوده هايي از شهر که شهروندان توقف دارند مثل تقاطع ها،‌پشت چراغ هاي قرمز و ... بيشتر باشد تا بتوانند از طراوت و زيبايي ايجاد شده بهره مند شوند.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: طرح جهادي درختکاري در خيابان ها و معابر اصلي محلات شهر تهران اجرا مي شود . درسالجاري تا جايي که امکان پذير باشد در حاشيه خيابان ها و معابر اصلي نسبت به کاشت درخت و درختچه اقدام خواهيم کرد تا شاهد تحول اساسي در بحث فضاي سبز تهران باشيم.

  

نظافت و رفت و روب معابر ، بررسي مشکلات جانمايي ايستگاه آتش نشاني ، مبارزه با جانوران موذي ، توسعه فضاي سبز، اجراي تمهيدات لازم براي جلوگيري از آبگرفتکي معابر ، بررسي مشکلات قنوات و مسيلها ،پيگيري نصب زباله گيردر منطقه 2 و ...از ديگر تاکيدات معاون خدمات شهري شهرداري تهران بود.

نظر شما