جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۳۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
38 عنوان برنامه تابستاني در منطقه 10 اجرا مي‏شود
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 10 از 38 عنوان برنامه با 123 اجرا در اين منطقه خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها در قالب‌هاي جشن، مسابقه، توليد محصول و كارگاه‌هاي آموزشي و اردوهاي تفريحي تا پايان تابستان امسال برگزار مي‌شود.

محمدجواد عباباف در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با اشاره به برگزاري اولين جمعه فيروزه‌اي ويژه خانواده‌ها، گفت: جمعه فيروزه‌اي عنوان برنامه‌اي است كه تا پايان تابستان به غير از ايام مبارك ماه رمضان در روزهاي جمعه در بوستان اعتماد برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي عطار افزود: اين ويژه‌برنامه شامل دو بخش استيج و برپايي كارگاه‌هاي مختلف ورزشي،‌ تفريحي و سرگرمي است كه در بخش استيج نيز برنامه‌هايي مانند سخنراني، مولودي‌خواني و اجراي نمايش و تئاتر در نظر گرفته شده است.


عباباف كارگاه‌هاي آموزشي را ويژه بزرگسالان و كارگاه‌هاي خلاقيت و پرورش استعدادها را ويژه كودكان عنوان كرد و ادامه داد: يكي ديگر از برنامه‌‌هاي تابستاني توليد محصول است كه در اين فصل قصد داريم كتابچه «شيخ معرفت» را به مناسبت بزرگداشت علامه مجلسي در شمارگان يك هزار نسخه، كتابچه «كسي براي گل» به مناسبت روز عفاف و حجاب و برگزاري مسابقه در همين موضوع از كتاب توليد شده و نيز توليد پازل «مسير امن» با شعارهاي راهنمايي و رانندگي از توليداتي است كه تا پايان تابستان صورت مي‌گيرد.



وي ويژه برنامه «يك شاخه نبات» را ويژه زوج‌هاي جوان منطقه يكي از برنامه‌هاي پيشنهادي اين منطقه برشمرد و گفت: بازارچه دستان توانا به مناسبت سال توليد ملي و سرمايه ايراني با هدف توانمندسازي سرپرستان خانوار،‌ مسابقه عكاسي «همه مي‌بينيم» از سوي پارك آموزشي ترافيك از ديگر برنامه‌هاي تابستاني است.


به گفته عباباف، ويژه‌برنامه‌هاي بر آستان جانان در شب‌هاي ماه رمضان در بوستان رضوان،‌ «دوستان فلسطيني من» با هدف حمايت از كودكان فلسطيني و همدردي با آنها در روز قدس، كارگاه «از علي آموز» درباره فضايل و خصوصيات اخلاقي حضرت علي (ع) و «كودك و رمضان» به مناسبت ميلاد امام حسن(ع) در ماه رمضان (افطاري به ايتام) از ويژه‌برنامه‌هايي است كه در ماه مبارك رمضان تدارك ديده شده است.

نظر شما