جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۳۳۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
فرهنگسراي انقلاب اسلامي همزمان با جشن نيمه شعبان اقدام به برگزاري كارگاه و نگارگذر «مشق انتظار»، جشن «خورشيد مهرباني» و بسته‌بندي نذورات فرهنگي در قالب برنامه «كوچه ديدار» مي كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، نگارگذر و كارگاه خوشنويسي پروانه فرخنده به مناسبت نيمه شعبان و در راستاي ترويج هنر خوشنويسي در فرهنگسراي انقلاب اسلامي برپا شده و در آن 30 اثر برجسته اين هنرمند در معرض نمايش در معرض نمايش قرار داده شده است.


اين نگارگذر تا 20 تيرماه از ساعت 9 تا 19 برپاست و اين هنرمند به خوشنويسي نستعليق مي پردازد. فرخنده ازمدرسان خوشنويسي است و در چندين نمايشگاه خوشنويسي شركت داشته است.


همچنين كانون جوانان ميعاد فرهنگسراي انقلاب اسلامي به مناسبت عيد ميلاد حضرت صاحب (عج) جشن «خورشيد مهرباني» را برگزار مي‌كند. پرسش و پاسخ مذهبي با حضور استاد مهدي بزرم آرا، نمايش فيلم كوتاه، مولودي خواني و برپايي مسابقه از بخش هاي مختلف اين مراسم است.


«خورشيد مهرباني» چهارشنبه 14 تير از ساعت 10 تا 13 مفتخر به ميزباني از علاقمندان به خورشيد دوازدهم است.


همچنين در برنامه «كوچه ديدار» نذورات نيمه شعباني اهالي بسته بندي و به همسايگان تقديم مي شود. اين برنامه چهارشنبه چهاردهم تير ساعت 14 تا 16 در فرهنگسراي انقلاب اسلامي آماده مي شود.


فرهنگسراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان كميل شرقي واقع شده است براي كسب اطلاعات بيشتر به نشانيwww.enghelab.farhangsara.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 9-55419057 تماس بگيريد.

نظر شما