پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
اجراي 420 ويژه‌برنامه فرهنگي هنري در هفته آخر تير
همزمان با آخرين هفته تيرماه و در آستانه ماه مبارک رمضان، کاروان‌هاي استقبال از اين ماه در سطح شهر تهران با توزيع گل و شيريني به راه خواهد افتاد و علاوه بر اين، بيش از 420 ويژه‌برنامه فرهنگي و هنري در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، اجراي نمايش «گنج هزار کوه» ويژه کودکان و نوجوانان تا 30 تير در فرهنگسراي ابن‌سينا و نمايش «مترسک مهربون» ويژه کودکان تا پايان تير در فرهنگسراي فردوس از جمله برنامه‌هاي نمايشي در هفته جاري است.



نمايش فيلم «خوابم مي‌آد» تا 30 تير در فرهنگسراي اشراق و فرهنگسراي بهمن و تا 31 تير در فرهنگسراي گلستان و نمايش و نقد و بررسي فيلم «سعادت آباد»، 26 تير در سينما پرديس تماشا از جمله برنامه‌هاي سينمايي است که در هفته پايان تيرماه در مراکز فرهنگي هنري تهران انجام مي‌شود.



نمايشگاه‌هاي آثار مشبک فلز و فيروزه کوبي تا پايان تير در نگارخانه پرديسان، نقشينه‌هاي چوب تا 30 تير در نگارخانه شفق، موزائيک و سفال تا 29 تير در فرهنگسراي انديشه و نمايشگاه عکس‌هاي برگزيده سومين جشنواره زنان و زندگي شهري، 24 و 25 تيرماه در نگارخانه فرهنگسراي انقلاب اسلامي برپا مي‌شود.




شب شعر طنز قند و نمک، 27 تير در فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود. علاوه بر اين، کارگاه آموزش تصويرسازي با استفاده از شن تا پايان تيرماه در نگارخانه پرديسان و مسابقه عکاسي طهران11 از ابنيه‌ها و آثار تاريخي، 28 تير در خانه فرهنگ ابوسعيد از ويژه‌برنامه‌هاي هنري اين هفته هستند.



کارگاه خانواده نوپا با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادي، 26 تير در فرهنگسراي انديشه، بزرگداشت شيخ جعفر آقا مجتهدي، 25 تير در فرهنگسراي گلستان، نشست «تلويزيون براي ما يا ما براي تلويزيون»، 28 تير در خانه فرهنگ دي و سمينار تخصصي والدين و فرزندان، 26 تير در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شوند.

همچنين در آستانه ماه مبارک رمضان، نشست هنر تلاوت قرآن با حضور استاد ابوالقاسمي و با موضوع صوت و لحن، 27 تير در فرهنگسراي قرآن برگزار خواهد شد.



علاقه مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتي www.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه‌برنامه‌هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما