پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۳۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
«ستاره حيات» مي‌تواند نسخه ايراني سريال «پرستاران» باشد، با اين تفاوت كه در «پرستاران» بيشتر به اورژانس بيمارستاني پرداخته مي‌شد اما محوريت «ستاره حيات» اورژانس پيش بيمارستاني است.

به گزارش «شهر» به نقل از مهر، نگارش مجموعه «ستاره حيات» به کارگرداني جواد ارشاد و تهيه‌کنندگي فريبا توکلي توسط گروه نويسندگان در حال انجام است و اکنون پروژه در مرحله پيش توليد به سر مي‌برد.



 

تاکنون حضور حسين محجوب به‌عنوان شخصيت اصلي سريال با نام سليمان ميلاني قطعي شده و عوامل در حال رايزني براي عقد قرارداد با ديگر بازيگران و عوامل پشت صحنه سريال هستند و قرار است مرحله پيش توليد در ماه رمضان به پايان رسيده و با اتمام اين ماه تصويربرداري سريال آغاز شود.




 

«ستاره حيات» که به‌عنوان يک پروژه الف برآورد شده، درباره يک ناحيه از اورژانس کشور است و داستانش پيرامون زندگي مسئول اين پايگاه سليمان ميلاني مي‌گذرد و علاوه‌بر نمايش زندگي خصوصي او به همراه همسر و فرزندانش و ماجراهاي شخصي تکنسين‌هاي اورژانس، در هر قسمت شاهد دو ماموريت اورژانسي هم هستيم.




 

اين مأموريت‌ها در قالب ملودارم و با محوريت اورژانس پيش بيمارستاني ارائه مي‌شود. سريال مطرح «پرستاران» که از شبکه اول سيما روي آنتن مي‌رفت، بيشتر به اورژانس بيمارستاني مي‌پرداخت اما «ستاره حيات» با محوريت اورژانس پيش بيمارستاني به مأموريت‌هايي مي‌پردازد که در آن پزشکان براي درمان بيماران و سانحه ديدگان مأموريت‌هايي با هلي کوپتر، آمبولانس و موتور آمبولانس به خارج از فضاي بيمارستان مي‌روند.



 

«ستاره حيات» در گروه فيلم و سريال شبکه سه سيما توليد خواهد شد.

نظر شما