پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
سازمان زيباسازي شهر تهران نقش‌واره بزرگ عکس، پوستر و آثار حجمي با موضوع «عشق و حماسه»، ويژه گراميداشت هشت سال دفاع مقدس، برگزار مي‌کند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، اين نقش‌واره در سه رشته تخصصي عکس، پوستر و آثار حجمي موقت برگزار خواهد شد.

پاسداشت فرهنگ پرافتخار دفاع مقدس، تکريم مقام شامخ شهيد و شهادت، ايجاد زمينه براي بروز خلاقيت هنري در حوزه دفاع مقدس، تجليل از هنرمندان خالق آثار در حوزه دفاع مقدس و معرفي آخرين دستاوردهاي هنرمندان در حوزه دفاع مقدس از اهداف برگزاري اين نقش‌واره است.

دفاع مقدس و امتداد عاشورا، خانواده و دفاع مقدس، دفاع مقدس و اتحاد ملي، جانبازان و اتحاد ملي، جانبازان و امتداد صبر، آزادگان و انتظار و شهادت و جامعه امروز از موضوعاتي است که علاقه مندان مي توانند در آن شرکت کنند.

آثار ارسالي در بخش پوستر توسط کورش پارسانژاد، مسعود نجابتي و علي وزيريان، در بخش عکس توسط مجتبي آقايي، اميرعلي جواديان و محمود عبدالحسيني و در بخش آثار حجمي طاهر شيخ الحکمايي، ملک داديار گروسيان و نادر قشقايي از اعضاي هيأت داوران در اين نقش‌واره هستند.

علاقه‌مندان مي توانند آثار خود در زمينه عکس و پوستر را تا 9 شهريور ماه و آثار بخش حجمي را تا 29 شهريور ماه به دفتر جشنواره ارسال کنند.

آثار برگزيده در مراسمي با حضور استادان و هنرمندان عرصه هنرهاي تجسمي کشور تقدير و همچنين مجموعه‌اي از آثار منتخب هيأت انتخاب نقش‌واره در نمايشگاهي به مدت يک هفته به نمايش گذاشته مي‌شود.

جوايز نقش‌واره براي رتبه‌هاي اول برگزيده در بخش‌هاي پوستر، عکس و آثار حجمي به ترتيب 25، 20 و 35 ميليون ريال، رتبه‌هاي دوم برگزيده به ترتيب 20، 15 و 30 ميليون ريال و براي رتبه‌هاي سوم برگزيده به ترتيب 15، 10 و 25 ميليون ريال به همراه تنديس نقش‌واره تعيين شده است.

نظر شما