پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۴۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
سازمان زيباسازي شهر تهران نقش واره بزرگ عکس، پوستر و آثار حجمي را با موضوع «عشق و حماسه»، ويژه گراميداشت هشت سال دفاع مقدس برگزار مي کند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران؛ اين نقش واره در سه رشته تخصصي عکس، پوستر و آثار حجمي موقت برگزار خواهد شد. پاسداشت فرهنگ پرافتخار دفاع مقدس، تکريم مقام شامخ شهيد و شهادت، ايجاد زمينه براي بروز خلاقيت هنري در حوزه دفاع مقدس، تجليل از هنرمندان خالق آثار در حوزه دفاع مقدس و معرفي آخرين دستاوردهاي هنرمندان در حوزه دفاع مقدس از اهداف برگزاري اين نقش واره است.

 

دفاع مقدس و امتداد عاشورا، خانواده و دفاع مقدس، دفاع مقدس و اتحاد ملي، جانبازان و اتحاد ملي، جانبازان و امتداد صبر، آزادگان و انتظار و شهادت و جامعه امروز از موضوعاتي است که علاقه مندان مي‌توانند در آن شرکت کنند.

 

کورش پارسانژاد، مسعود نجابتي و علي وزيريان، در بخش عکس توسط مجتبي آقايي، اميرعلي جواديان و محمود عبدالحسيني و در بخش آثار حجمي طاهر شيخ الحکمايي، ملک داديار گروسيان و نادر قشقايي از اعضاي هيأت داوران در اين نقش‌واره هستند.

 

علاقه مندان مي توانند آثار خود در ضمينه عکس و پوستر را تا تاريخ 9 شهريور ماه و آثار بخش حجمي را تا تاريخ 29 شهريور ماه به دفتر جشنواره ارسال کنند.

 

آثار برگزيده در مراسمي با حضور استادان و هنرمندان عرصه هنرهاي تجسمي کشور تقدير و همچنين مجموعه‌اي از آثار منتخب هيأت انتخاب نقش‌واره در نمايشگاهي به مدت يک هفته به نمايش گذاشته مي شود.

 

جوايز نقش‌واره براي رتبه‌هاي اول برگزيده در بخش‌هاي پوستر، عکس و آثار حجمي به ترتيب 25، 20 و 35 ميليون ريال، رتبه‌هاي دوم برگزيده به ترتيب20، 15 و 30ميليون ريال و براي رتبه‌هاي سوم برگزيده به ترتيب 15، 10 و25 ميليون ريال به همراه تنديس نقش‌واره تعيين شده است.

نظر شما