پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۴۸۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۴
ابوالفضل جليلي در اين قسمت از مستند "يک زندگي ساده" زندگي يک آتشنشان در يک روز از ماه مبارک رمضان را روايت مي‌کند.

به گزارش شهر و به نقل مهر، مستند "يک زندگي ساده" به تهيه‌کنندگي ابوالفضل جليلي اين بار به سراغ يک آتش نشان رفته است. آتش نشاني که حاضر است با دهان روزه خود را به کام خطر بفرستد تا خطر را از جان ديگري دور کند.

مجموعه 10 قسمتي "يک زندگي ساده" کاري از گروه مستند شبکه يک است که در بخش‌هاي 25 دقيقه‌اي تلاش مي‌کند هر بار گوشه اي از زندگي يکي از مردم اين مرز و بوم را در ماه مبارک رمضان به تصوير بکشد.

جليلي قصد دارد يک روز ماه رمضان از سحر تا افطار بينندگان را مهمان يک آتش نشان کند. اين برنامه قرار است امروز ساعت 16 از شبکه يک پخش شود.

 

آتش نشاني که به کام آتش مي‌رود، ملواني روي نفت کش‌ها که ماه‌ها است صورت زيباي دختر خردسالش را نديده است، پليس راهنمايي و رانندگي که وسط خيابان بدون واهمه از ماشين‌هايي که مي‌روند و مي‌آيند ايستاده و علامت مي‌دهد، يک زن سرپرست خانوار که داروهاي گياهي را براي درمان زخم زندگيش مي‌کارد و مي‌فروشد و آدم‌هاي بسياري که زندگي تک تک‌شان به سادگي در مستند "يک زندگي ساده" به قاب تصوير کشيده شده است.

نويسنده و کارگردان اين مستند مريم اشرفي است، صدابرداري آن را حسين نوابي و تصويربرداري را ابوالفضل اعلايي بر عهده دارند، مجري طرح آن ميلاد جليلي است و تدوين مجموعه را نيز شراره اريس، ولي الله نظمي، مريم اشرفي و سيد بهزاد جلال الدين انجام داده‌اند.

نظر شما