جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۴۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
با اجراي 12 مصوبه عمران شهري:
قائم مقام شهردار منطقه 4 در ششمين دور بازديدهاي ميداني از سطح محلات گفت: تامين نيازهاي رفاهي، خدمات شهري و فضاي سبز و اجراي اقدامات ترافيکي از اولويت هاي محله مهران در دور ششم بازديد ميداني از محله مهران است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، سيد حسين حسيني نژاد در حاشيه دور ششم بازديد ميداني از سطح محلات منطقه با بيان اينکه مشارکت دهي شهروندان در اداره امور محلات و رفع نيازهاي موجود يکي از رويکردهاي اصلي مديريت شهري منطقه است و همواره نيز بر حسن اجراي آن تاکيد شده است افزود: در بازديدهاي ميداني از سطح محلات که با محوريت درخواست شهروندان و شوراياران پايه ريزي شده است، همواره تلاش مي شود حداکثر خواسته هاي شهروندان در قالب منشورهاي بازديد ميداني در سطح محلات اجرا شود.

وي با اشاره به موقعيت جغرافيايي محله مهران گفت: محله مهران از شمال به بزرگراه شهيد زين الدين، از جنوب به بزرگراه رسالت، از شرق به بزرگراه شهيد صياد شيرازي و از غرب به خيابان شريعتي منتهي مي شود در غربي ترين نقطه منطقه واقع شده است.

حسيني نژاد اضافه کرد: در دور ششم بازديد ميداني، جانمايي جهت احداث بازار ميوه و تره بار در خيابان اميرنيا جنب خيابان محمد صورت گرفته و در دستور کار ناحيه 1 قرار گرفته است.

وي افزود: با توجه به لزوم برنامه ريزي ايجاد بستر لازم جهت استفاده شهروندان از امكانات و تجهيزات بوستان ها، اصلاح راه پله در بوستان احسان، بازسازي فضاي سبز خيابان ابوذر غفاري از ابتدا تا انتها، کاشت فضاي سبز ميدان مدائن، احياي فضاي سبز بوستان شهيد عراقي و توسعه فضاي سبز حاشيه‌خيابان شهيد عراقي از جمله مواردي است که در اين محله اجرا شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 4 اضافه کرد: رفع مشکلات آب شرب بوستان ها، احداث آبنما در بوستان احسان، بهسازي آسفالت بزرگراه رسالت در مسير شرق به غرب در محدوده بزرگراه شهيد صياد شيرازي و اجراي نهر قلوه سنگي در خيابان شهيد عراقي از ديگر مصوبات دور ششم بازديد ميداني از محله مهران است.

نظر شما