پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۵۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
گاندي، گلادياتور و 10 فيلم سينمايي و تلويزيوني ديگر فردا از شبکه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش شهر و به نقل از مهر، فيلم سينمايي "گاندي" پنجشنبه 9 شهريور ساعت 22 روي آنتن شبکه ­يک سيما مي‌رود. فيلم زندگينامه‌اي درباره زندگي ماهاتما گاندي، رهبر جنبش مقاومت بدون خشونت هند است. در زمان استعمار توسط بريتانيا در نيمه اول قرن بيستم، جنبش عدم تعهد تحت تأثير جهان بيني ماهاتما گاندي نيز قرار داشت.

انيميشن "پونيو" به کارگرداني هايائو ميازاکي و تهيه کنندگي استيو آلپرت ، محصول سال 2008 کشور ژاپن، پنجشنبه 9 شهريور ساعت 14:30 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود. در اين انيميشن خواهيد ديد: پونيو ماهي کوچکي است که به همراه پدر و خواهران کوچکترش در جايي در اعماق دريا زندگي مي‌کند. پدر پونيو در واقع يک انسان است ، اما با مشاهده خرابي‌هايي که انسان‌ها در طبيعت به وجود آورده‌اند. تصميم گرفته در زير آب زندگي کنند و در آنجا شهري تشکيل داده که امکان سکونت بشر در آن است. وي با تهيه معجوني بچه‌هايش را در حالتي نيمه بشر، نيمه ماهي نگه داشته است.

قسمت سوم فيلم سينمايي "آخرين دشمن" به کارگرداني جان بي‌مک دونالد پنجشنبه 9 شهريور ماه ساعت 17 از شبکه سه سيما روي آنتن مي‌رود. در خلاصه داستان فيلم با بازي بند يکت کومبرباچ واناماريا ماريکو آمده: مايکل و استيون متوجه مي‌شوند واکسن‌ها حاوي يک ردياب کوچک حتي يک قطره خون است که نيروهاي امنيتي به صورت آزمايشي وارد خون افراد افغاني و پاکستاني کرده‌اند تا بتوانند روي آنها اين آزمايش را انجام دهند و آنها را تحت کنترل بگيرند. "آخرين دشمن" محصول سال 2008 در انگليس ساخته شده است.

فيلم سينمايي "خواهران اشليگل" به کارگرداني جيمز ايووري و با بازي آنتوني هاپکينز و اما تامپسون ، پنجشنبه 9 شهريور ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم محصول سال 1992 انگليس و ژاپن خواهيد ديد: خانم ويلکاکس در واپسين لحظات زندگي خود با نوشتن يادداشتي از همسر و فرزندان خود مي خواهد که خانه او را به يکي از خواهران اشليگل به نام مارگارت بدهند ، ولي همسر او يادداشت را از بين برده و تصميم مي گيرد بعد از مدتي با مارگارت ازدواج کند. خواهر مارگارت به نام هلن با اين موضوع مخالف است و فکر مي کند خانواده ويلکاکس خيلي خودخواه هستند.

فيلم سينمايي "گلادياتور" به کارگرداني ريدلي اسکات و با بازي راسل کورو ، محصول مشترک سال 2000 کشورهاي  آمريکا و انگليس، پنجشنبه 9 شهريور ساعت 23:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: امپراطوري روم در اوج قدرت ، وسعتش از صحراهاي آفريقا تا مرزهاي انگلستان شمالي امتداد داشت. بيش از ربع قرن جمعيت جهان تحت فرمانروايي سزارها زندگي مي‌کردند. در زمستان سال 180 پس از ميلاد مسيح لشگر کشي دوازده ساله امپراطور "مارکوس اوليوس" بر عليه قبايل وحشي در آلمان رو به پايان گذاشته بود. فقط يک دژ نهايي در مسير پيروزي روميها و نويد صلح در سراسر امپراطوري باقي مانده است. ارتش روم به رهبري ژنرال ماکسيموس...

فيلم تلويزيوني "نشانه‌ها" به کارگرداني ياسر طالبي و تهيه کنندگي ميترا روحي منش، پنجشنبه 9 شهريور ساعت 23 از شبکه شما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: قاچاقچيان چوب در حال نابود کردن جنگل هستند و باعث شش قتل شده‌اند. حداد جنگلبان که همسرش به نوعي قرباني قاچاق شده با دخترش "عشا" زندگي مي‌کند. عشا عاشقانه جنگل را دوست دارد و با درختان پيوند معنوي برقرارکرده است تا اينکه...

فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن "قول چند ميليوني"، "مهاجران 9"، "خوش خيال"، "آقاي آزاد"، "بيدار" و "ماتريکس 1" پنجشنبه 9 شهريور ساعت 13:20،  15، 17، 19،21 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.

نظر شما