شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۵۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
اجراي 230 ويژه برنامه فرهنگي هنري در تهران/
بيش از 230 ويژه برنامه فرهنگي هنري در هفته جاري از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، کارگاه آموزش عکاسي با عنوان چشم شيشه‌اي، 14 شهريور در نگارخانه معرفت و کارگاه آشيانه هنر با موضوع تذهيب و نقش برجسته روي مس تا پايان هفته در نگارخانه پرديسان از جمله برنامه هاي آموزشي در هفته جاري است.


نمايشگاه عکس ديدني هاي تهران تا پايان هفته در نگارخانه معرفت، کارگاه آموزش موسيقي به نابينايان، 13 و 16 شهريور در خانه فرهنگ حر و کارگاه فن بيان و گويندگي، 15 شهريور در فرهنگسراي اميد از ديگر برنامه هاي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در اين هفته است. نمايشگاه انواع گليم و گبه با عنوان نقشينه تا پايان هفته در نگارخانه اسفندياري، نمايشگاه خوشنويسي تا پايان هفته در نگارخانه 15 خرداد و نمايشگاه آثار آبرنگ با موضوع طبيعت 14 شهريور در فرهنگسراي بهمن، از جمله برنامه هاي نمايشگاهي هفته سوم شهريور ماه است. تا پايان هفته جاري نمايش هاي حسني و غول قصه در فرهنگسراي ابن سينا و نمايش افسانه کلاغ در سالن آمفي تئاتر نور برگزار مي شوند.



همچنين نشست نقد کتاب چشم هايش اثر بزرگ علوي، 14 شهريور در فرهنگسراي ارسباران برگزار خواهد شد و کارگاه تخصصي آموزش شيوه هاي داستان گويي به کودکان، 15 شهريور در فرهنگسراي هنگام برپا مي شود. علاقه مندان مي توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما