سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۵۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
سريال «دزد و پليس» به كارگرداني سعيد آقاخاني و با حضور بهنام تشكر، هومن برق‌نورد و شقايق دهقان از اواسط مهر ماه امسال روي آنتن شبكه سه مي‌رود.

به گزارش «شهر» و به نقل از ايسنا، درحال‌حاضر، آخرين روزهاي تصويربرداري اين سريال در لوكيشن اصلي آن داراباد ادامه دارد و قرار است اين سريال به باكس اصلي سريال شبكه سوم سيما يعني ساعت 20 و 45 دقيقه برسد.

   

بر همين اساس نيز، سريال «خانه اجاره‌اي» كه در اين باكس قرار دارد، همزمان با شروع پخش «دزد و پليس» از ساعت 23 روي آنتن خواهد رفت تا «دزد و پليس» جايگزين آن شود.

   

بر اساس اين گزارش،‌ مجموعه تلويزيوني «دزد و پليس» به تهيه‌كنندگي محسن چگيني و كارگرداني سعيد آقاخاني از اواسط بهار امسال در تهران كليد خورده است. 

   

بهنام تشكر، هومن برق‌نورد، شقايق دهقان، عزت‌الله مهرآوران، مهران رجبي، مجيد مشيري، خشايار راد، شهين تسليمي، رضا كريمي، اصغر حيدري، سوسن پرور، مرجانه گلچين، بيژن بنفشه‌خواه، بيژن رحيمي، مونا بيگي و حميد لولايي در اين سريال بازي دارند.

 

داستان اين سريال درباره‌ي ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار است كه در اثر ضربه ناشي از وقوع يك تصادف، حافظه خود را از دست مي‌دهد. او كه پس از جريان تصادف تبديل به آدم ديگري شده، در رفتارهايش تجديدنظر مي‌كند و تصميم مي‌گيرد كارهاي خلاف را كنار بگذارد و دست كم بخشي از گذشته تاريكش را جبران كند، اما عملي كردن اين تصميم به آن سادگي نيست كه او فكر مي‌كند و گذشته پرفراز و نشيب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمي‌دارد...!

نظر شما