شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
منطقه 22 همزمان با فرا رسيدن سالروز عمليات کربلاي 5 به منظور پاسداشت ياد و خاطره دلاور مرديهاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس يادواره بزرگ شهدا و جانبازان را در محدوده شمال غرب پايتخت برگزار مي کند.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، اين موضوع در شوراي فرهنگي منطقه که با حضور مرادي شهردار منطقه، مصطفوي دبير شورايعالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران، قائم مقام شهردار منطقه 22، معاونان حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي، حمل و نقل و ترافيک، مديران فرهنگسراي تهران، ائمه جماعات منطقه و مسئولان ديگر سازمانهاي فرهنگي موجود در منطقه تشکيل شده بود، مطرح شد.

 

در اين جلسه شهردار منطقه 22 با تاکيد بر اجرايي شدن کميته هاي فرهنگي با استفاده از کارشناسان و لزوم هم افزايي براي نفوذ در لايه هاي اجتماعي بويژه با توجه به نزديک شدن فصل بازگشايي مدارس گفت: « گسترش فرهنگ جبهه و جهاد در گرو پاسداشت فداکاري و ايثار رزمندگاني است که با بذل جان خود از حريم کشور دفاع کردند و لازم است اين کار با آموزش نوجوانان آغاز شود. بر اين اساس از مهرماه امسال از موزه شهداي مستقر در منطقه استفاده مطلوبتري در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بعمل خواهد آمد که اعزام دانش آموزان براي بازديد از اين موزه از برنامه هاي تدارک ديده شده است.

 
وي در بخشي از صحبتهاي خود از برگزاري يادواره بزرگ شهدا و جانبازان منطقه در دي  امسال و همزمان با فرارسيدن سالگرد عمليات غرور آفرين کربلاي 5 خبر داد.


نظر شما