چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۵۵۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱
همزمان با دهه کرامت صورت مي‌گيرد؛
شهرداري منطقه 22 با تدارک جشنهاي ويژه دهه کرامت در 10 مسجد بزرگ سطح منطقه با مشاركت مساجد، شوراياري ها، بسيج و ديگر شهروندان به استقبال دهه کرامت مي رود.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22 ، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: « اين ويژه برنامه ها از سوي حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ اسلامي، ارتقاي سطح نشاط فرهنگي در ميان شهروندان و گسترش فعاليت هاي مذهبي مرتبط با سيره و سنت ائمه معصومين (ع) تدارک ديده شده که با مشاركت سراهاي محله هاي 9 گانه و شهروندان در منطقه برگزار مي شود.

 

وي افزود: برگزاري جشن تكليف در تعدادي از مدارس ابتدايي دخترانه موجود در منطقه از جمله برنامه هايي است که در دهه کرامت و در فاصله ميلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و ولادت مسعود ثامن الحجج امام رضا (ع) برگزار خواهد شد. طي اين دهه، نمايشگاه آثار خوشنويسي و هنرهاي تجسمي با محوريت امام هشتم(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع) در مجموعه اجتماعي و فرهنگي امام علي (ع) برپا مي شود.

 

وي ادامه داد: برگزاري تورهاي گردشگري در نواحي 4 گانه منطقه به مقصد امامزاده صالح(ع) و حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) نيز از ديگر برنامه هايي است که به منظور ارتقاي سطح نشاط معنوي در شهروندان تدارک ديده شده و طي روزهاي دهه کرامت با حضور ساکنان منطقه به اجرا در خواهد آمد.

برپايي نمايشگاه عكسي در اين زمينه نيز برنامه ديگري است که طرح آن از روز شنبه اول مهر ماه در مجموعه بزرگ اجتماعي و فرهنگي امام علي (ع) کليد مي خورد و تاپايان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

نظر شما