پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۵۵۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
شهردار منطقه هفت با اشاره به برگزاري برنامه هاي متنوع منطقه در هفته دفاع مقدس (دهه کرامت ) از نمايشگاه دفاع مقدس منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه هفت، رمضان مير عباسي با اشاره به برنامه هاي منطقه در هفته دفاع مقدس گفت: در اين هفته  نمايشگاه عکس از حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ  را در سطح نواحي پنجگانه  برگزار مي شود که در اين نمايشگاه در کنار عکس هاي يادمان شهدا محصولات فرهنگي با موضوع دفاع مقدس به نمايش گذاشته مي شود.

وي ادامه داد:.برگزاري جشن هاي ويژه دهه کرامت با تعامل و مشارکت مساجد ، شوراياري ها ، بسيج و گروههاي مردمي در مساجد و بوستان هاي سطح منطقه  را نيز از سي يکم ماه جاري در دست اقدام داريم.

شهردار منطقه هفت، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس در بوستان توکلي ،ديدار با خانواده معظم شهدا طي هفته دفاع مقدس به صورت روزانه ،برگزاري مسابقه با موضوع دفاع مقدس در سطح منطقه  و برگزاري نشست هاي شب خاطره در بوستان توکلي  را از ديگر برنامه هاي منطقه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مقام ارشد منطقه هفت، مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا،ديدار با جانبازان دفاع مقدس ،اردوي يک روزه قم و جمکران،بازديد از شهداي محراب ،اردوي يک روزه حرم تا حرم و بازديد از باغ موزه دفاع مقدس را ديگربرنامه هاي منطقه در هفته دفاع مقدس برشمرد .

نظر شما