چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۵۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
عيادت خدام رضوي از جانبازان، بيماران و خانواده شهداي هسته‌اي/
در آستانه ولادت امام رضا(ع) و همزمان با دهه كرامت، كاروان خدام حرم مطهر رضوي در قالب ويژه برنامه «زير سايه خورشيد» به پايتخت سفر مي كنند و در اين سفر با جانبازان، بيماران و خانواده هاي شهيد احمدي روشن و شهيد شهرياري ديدار خواهند کرد.

به گزارش شهر به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، جعفر رئيسيان زاده مسئول ويژه برنامه زير سايه خورشيد با اشاره به ورود اين کاروان از روز دوشنبه 3 مهر ماه به پايتخت اظهار داشت: مراسم استقبال از خدام حرم رضوي در بازار تهران برگزار مي شود.


وي به بازديد اين هيئت از چهار مدرسه دخترانه اشاره کرد و گفت: صبح روز چهارشنبه، 5 مهر اين کاروان از جانبازان آسايشگاه هاي امام خميني(ره) و آسايشگاه ثارالله عيادت خواهند کرد. همچنين عيادت از بيماران بيمارستان هاي ساسان، محک و بهرامي از ديگر برنامه هاي خدام حرم مطهر رضوي در اين روز است.


رئيسيان زاده اقامه نماز در مسجد دانشگاه تهران و همچنين اهتزاز پرچم رضوي در امامزاده صالح(ع) را از ديگر برنامه هاي روز 5 مهر عنوان کرد و افزود: اين هيئت عصر روز چهارشنبه با خانواده شهيد احمدي روشن ديدار خواهند کرد.



وي غبارروبي گلزار شهدا و تجديد ميثاق با امام راحل(ره) را را از جمله برنامه هاي کاروان خدام رضوي در روز 6 مهر ماه اعلام کرد و افزود: اين هيئت ضمن زيارت حرم حضرت عبدالعظيم(ع) با خانواده شهيد شهرياري ديدار خواهند کرد.


رييسيان‌زاده با اشاره به حضور اين کاروان در نماز جمعه تهران گفت: مراسم اختتاميه ويژه برنامه زير سايه خورشيد در قالب جشن ولادت امام رضا(ع)، روز جمعه با حضور شهروندان تهراني برگزار خواهد شد.


علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر در ارتباط با جزئيات برنامه هاي «زير سايه خورشيد» مي توانند با سامانه گوياي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران 1837 تماس بگيرند.

نظر شما