شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۵۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴
شمارش معکوس براي گشايش باغ موزه دفاع مقدس/24
خواننده سمفوني روايت حماسه و اقتدار گفت: مهم ترين دستاورد اين اجرا آشتي افرادي که به موسيقي نظر مساعدي ندارند را در پي دارد.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر محمد عبدالحسني خواننده سمفوني روايت حماسه و اقتدار گفت: هر هنري زماني که در فرم و قالب حماسي ارائه شود اثر گذاري بيشتري دارد و مي تواند نظر افرادي را که نسبت به هنر به خصوص موسيقي نظر مساعدي ندارند را تلطيف کند. در اين اجرا حتي اگر کلام هم نبود شما وقوع اين اتفاق را مشاهده مي کرديد زيرا موسيقي بخش هاي پنهان خود را نشان مي دهد . مهم ترين دستاورد اين اجرا آشتي اين نوع دوستان با موسيقي است.

اين خواننده با اشاره به اين که اجرا با محب علي بخشي بسيار خوب بود و افراد حاضر در سالن صداي ايشان را بسيار خوب و لطيف بود گفت: کار با مجيد انتظامي بسيار متفاوت است زيرا هنرمندان بزرگي چون مجيد انتظامي محکوم به نوآوري هستند. نگاه هنرمند در يک محور است اما هر کارشان نوآوري هاي خاص خود را دارد.

وي افزود: با مقايسه هر يک از کارهاي مجيد انتظامي مي توانيد متوجه مغز اين سخن شويد. در همين کار اگر شما ميزان ها را بشماريد بزرگي کار را درک مي کنيد. يک موسيقي چقدر ملودي و حرف بايد براي گفتن داشته باشد تا تبديل به اين کار و اجرا شود. مطمئن باشيد کارهاي مجيد انتظامي اگر داراي خلاقيت و نوآوري نبود هر يک به کار دوم نمي رسيد.

محب علي بخشي در ادامه گفت: تا به حال در اين اشل کار نکرده بودم و توانستم تجربيات بي نظيري کسب کنم.





نظر شما