شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۵
کد خبر: ۵۵۸۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۳
پيش فروش بليط «بغض» با سرگروهي آزادي از فردا آغاز مي‌شود.

به گزارش «شهر» به نقل از مهر، بغض با شعار فيلم دهه شصتي‌ها از صبح فردا چهارشنبه 5 مهر در سينماهاي تهران و شهرستان‌ها به نمايش درخواهد آمد. سينماهاي استقلال، آزادي، فرهنگ، ملت، اريکه ايرانيان، ايران، سپيده، مرکزي، کيان، تماشا، راگا، کارون، حافظ، شکوفه، ماندانا، موزه سينما، برج ميلاد ، پرديس زندگي و... از سينماهاي نمايش دهنده «بغض» هستند.

 

اين فيلم که تماماً در ترکيه فيلم‌برداري شده ماجراي پرتنش عشق و نفرت ميان دو جوان ايراني معتاد را در ساعت‌هاي آخر حضورشان در استانبول روايت مي‌کند. «بغض» در اولين حضور بين‌المللي خود در بخش رقابتي فيلم‌هاي اول سي و ششمين جشنواره فيلم مونترال کانادا مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

 

همچنين قرار است در دومين حضور بين‌المللي خود در بخش مسابقه رسمي بيست و هشتمين جشنواره فيلم ورشو در کشور لهستان و جشنواره فيلم‌هاي ايراني استراليا به نمايش دربيايد. باران کوثري، بابک حميديان و مهران احمدي تنها بازيگران ايراني «بغض» هستند.

 

اين فيلم در سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر مورد استقبال منتقدان و نويسندگان سينماي ايران قرار گرفت اما از داوري و بخش مسابقه اصلي کنار گذاشته شد! «بغض» به تهيه‌کنندگي سيدغلامرضا موسوي توليد شده و پخش ايران آن فيلميران و پخش بين‌المللي آن محمد اطبايي است.

نظر شما