پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۶۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
به منظور افزايش سرانه هاي اجتماعي ، فرهنگي منطقه 10 ، عمليات تکميل و تجهيز سراي محله سلسبيل شمالي به اتمام رسيده و تا پايان مهر ماه سال جاري به بهره برداري مي رسد.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10 ، فرامرز عظيمي با اعلام اين خبر گفت : در راستاي نيل به اهداف مديريت شهري در خصوص توسعه و افزايش سرانه هاي اجتماعي ، فرهنگي و به منظور تحقق سياست محله محوري ، و برنامه ريزي در خصوص ارتقاي سطح فرهنگي شهروندان عمليات تکميل و تجهيز سراي محله سلسبيل شمالي به اتمام رسيده و به زودي به بهره برداري خواهد رسيد .

 

وي به امکانات سراي محله اشاره کرد و گفت: اين مجموعه در 6 طبقه و 1200 متر مربع احداث شده و شامل فضاهاي عمومي شامل : خانه کودک ، خانه سلامت ، دارالقران ، شوراياري ، قرائت خانه و سالن اجتماعات است .

 

عظيمي افزود : اين مرکز ضمن تامين فضاهاي آموزشي در سطح محله زمينه را براي اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و اجتماعي با تاکيد بر رويکرد محله محوري فراهم مي کند به گونه اي که فضايي مملو از نشاط و شادابي به همراه ارتقاء آموزش شهروندي با رويکرد مشارکت هاي اجتماعي براي شهروندان فراهم مي سازد .

 

شهردار منطقه 10 گفت : اداره اين سراهاي محله بر اساس سياست هاي اجرايي شهرداري تهران مبني بر واگذاري امور به شهروندان به عهده شوراياران و مديران محلات است و در واقع با تحقق اين امر مردم در اداره شهر سهم اساسي و مشارکت واقعي خواهند داشت .

 

وي يادآور شد: اين سرا در محله سلسبيل شمالي و به نشاني خيابان شهيدان (ناصري ) نبش کوچه بختياري در محدوده ناحيه 3 قرار دارد که با جمعيتي بالغ بر 35000 نفر جزء محلات داراي بافت فرسوده و ناپايدار شهري و همچنين سرانه هاي حداقلي و واحدهاي ريزدانه منطقه 10 محسوب مي شود .

 

 

نظر شما