شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۶۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
در بازديد خوراکيان از پشت صحنه «چ» عنوان شد/
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از پشت صحنه فيلم سينمايي «چ» به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا بازديد کرد و در جريان توليد اين فيلم قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، امير خوراکيان در حاشيه بازديد از پشت صحنه آخرين فيلم سينمايي حاتمي کيا که به بخشي از زندگي شهيد چمران مي پردازد، به حمايت اين سازمان از سينماي دفاع مقدس اشاره کرد.

وي کارنامه حاتمي کيا را در حوزه دفاع مقدس درخشان خواند و اظهار اميدواري کرد که فيلم «چ» برگ زرين ديگري در پرونده اين کارگردان باشد. خوراکيان شخصيت شهيد چمران را شخصيتي جامع الاطراف و ارزشمند خواند و افزود: طيف هاي بسياري از مردم به اين شهيد بزرگوار علاقمند هستند. اين موضوع ساخت فيلم «چ» را دشوارتر مي کند.

 وي در خاتمه آمادگي خود براي حمايت از پروژه سينمايي شهيد چمران را چه از جهت حقوقي و چه به صورت حقيقي اعلام کرد.

فيلمبرداري «چ» در شرق تهران و در يک پادگان نظامي ادامه دارد. هم اکنون صحنه هاي هلال احمر پاوه در حال ضبط است. فريبرز عرب نيا، سعيد راد، مريلا زارعي، بابک حميديان، محمد مهدي سلطاني و اميررضا دلاوري از جمله بازيگران اين اثر سينمايي هستند.

حسين جعفريان مديريت فيلمبرداري، عباس بلوندي طراحي صحنه و لباس، مهرداد ميرکياني طراحي چهره پردازي، بهمن اردلان صدابرداري و مهدي حسيني‌وند مسئوليت تدوين اين فيلم را به عهده دارند.

نظر شما