چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۶۵۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
انيميشن سينمايي «عطرولايت» با حضور عوامل توليد اين انيميشن، در فرهنگسراي ولاء پس از رونمايي، مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 20 و فرهنگسراي ولاء، اين انيميشن با حضور صمدي کارگردان، آرش اسحاقي صداگذار، امير هومن سپاه منصوري تدوينگر، ناصر برهان آزاد مشاور توليد، حجت الاسلام اصفهانيان و سيدعلي موسوي کارشناس معارف، بهنام صبوحي آهنگساز اين انيميشن رونمايي مي شود.



اين برنامه به همت فرهنگسراي ولاء و با مشارکت بنياد شهيد و امور ايثارگران، اداره حفظ و نشر آثار و ارزش هاي دفاع مقدس برگزار خواهد شد. همچنين رئيس سازمان بسيج مستضعفين، رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، رئيس سازمان سينمايي، مديرعامل موسسه فرهنگي شهيد آويني، فرمانده سپاه استان تهران، شهردار منطقه و فرماندار شهرستان ري و ... به عنوان ميهمانان ويژه در اين مراسم حضور خواهند داشت. همزمان با رونمايي از اين انيميشن از خانواده شهداي هسته اي نيز تجليل به عمل مي آيد.



موضوع اين فيلم سه بعدي انيميشن درباره جاده سيدالشهدا است که جهادگران دوران جنگ پس از عمليات خيبر تصميم گرفتند بر روي هورالعظيم يک جاده بسازند چرا که اين جاده به لحاظ استراتژيک نقش مهمي در رفت و آمد رزمندگان داشت به اين معنا که اين جاده سه راه طلاييه را به جزاير مجنون شمال و جنوب متصل مي‌کرد. پس از عمليات خيبر دشمن اين پل را ويران کرد در نتيجه رساندن ادوات و لوازم مورد نياز چون مواد غذايي، دارويي و ساير امکانات مورد نياز به رزمندگان در حال جنگ در مجنون شمالي خيلي سخت بود و درست به همين دليل بود که جهادگران قرارگاه خاتم الانبيا تصميم گرفتند جاده‌اي بر روي هورالعظيم احداث کنند و اين جاده در نهايت از جهت استراتژيک در دنيا کم نظير شد.



داستان اين فيلم درباره جانباز شيميايي است که در يک شب طوفاني به ياد دوراني که جاده هورالعظيم را احداث کردند افتاد. به اين ترتيب که اين جانباز به ياد مي‌آورد که زماني که مي‌خواستند جاده را احداث کنند از راهي که عبور مي‌کردند به همراه گروه يک تابلو که روي زمين افتاده بود را ديدند که روي اين تابلو نوشته شده بود جاده سيدالشهدا (ع) و زماني تصميم به ساخت اين جاده مي‌گيرند طبق محاسبه‌هاي خود 6 ماه زمان مي‌برد.



برنامه فوق روز چهارشنبه 26 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات ولي عصر(عج) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. علاقه مندان براي شرکت در اين برنامه مي توانند به فرهنگسراي ولاء واقع در شهرري، ميدان نماز مراجعه کرده و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 33749134 تماس بگيرند.

نظر شما