سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۶۹۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
برنامه‏هاي سيما در پايان هفته جاري/
فيلم‌هاي سينمايي از جمله مرد عوضي، دزد عروسك‌ها و چارلي و کارخانه شکلات سازي و غيره پايان اين هفته روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر»، در تعطيلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه هفته جاري ـ 4 و 5 آبان ماه ـ مصادف با عيد سعيد قربان، مجموعه‌اي از فيلم هاي سينمايي، تلويزيوني ايراني و خارجي و انيميشن از شبکه هاي سيما پخش مي‌شود. بينندگان مي‌توانند در روزهاي پاياني هفته فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن را كه گزارش انها در ادامه مي‌آيد تماشا كنند.

    

واتل از شبکه يک سيما

  

پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 22 فيلم سينمايي « واتل » به کارگرداني رولند جوفه از شبکه يک سيما پخش مي‌شود .

 

در خلاصه داستان فيلم محصول سال 2000 فرانسه ، انگليس و بلژيک آمده : فرانسه ، قرن هفدهم ميلادي «کنده » يکي از اشراف فرانسوي براي جلب نظر پادشاه و گرفتن بودجه مناسب براي اداره ملکش از شاه و درباريان دعوت مي کند براي صرف اوقات تعطيلات به ملک «کنده » بروند. شاه مي پذيرد و به ملک او مي رود. «کنده » براي اجراي نهايت پذيرايي و خوش خدمتي از شاه ، از رئيس تشريفات خود «واتل» مي خواهد که نهايت تلاش خود را براي اين پذيرايي به عمل آورد.

  

شيخ شريف به کارگرداني اسماعيل فلاح پور

 

شبکـه يک سيما براي ساعت 16روز جمعه 5 آبان ماه فيلم تلويزيوني « شيخ شريف » به کارگرداني اسماعيل فلاح پور و تهيه کنندگي محسن پيريايي را براي پخش در نظر گرفته است.

 

اين فيلم گذري كوتاه بر مبارزات شهيد قنوتي اولين روحاني هشت سال دفاع مقدس دارد . در اين فيلم به صورت مختصر به مبارزات اين شهيد در زمان طاغوت پرداخته و پس از آن به فعاليت هاي نامبرده در كمك جنگزدگان خرمشهر نگاهي داشته و نهايتاً حضور ايشان در خرمشهر به نمايش در مي آيد .

 

جعفر دهقان ، جلال سراج و شيوا خسرو مهر در اين فيلم از توليدات سال جاري گروه مجموعه هاي تلويزيوني بازي کرده اند.

 

پانداي کونگ فو کار 1 به کارگرداني مارک اوسبورن

 

انيميشن « پانداي کونگ فو کار 1» به کارگرداني مارک اوسبورن و تهيه کنندگي مليسا کوب ، محصول سال 2008 آمريکا ، پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبکه دو سيما پخش مي شود .

 

در اين انيميشن خواهيد ديد : پو خرس پانداي سر به هوا و خيالپردازي است که آرزو دارد روزي به مهارت هاي هنرهاي رزمي تسلط يابد. بابا شله پز پدر پو، يک غذاخوري کوچک دارد و تجارت او در دهکده از رونق خوبي برخوردار است. در فاصله کمي از دهکده بر فراز تپه اي زيبا، معبدي قديمي وجود دارد که در آنجا استاد ادوي و استاد چيفو پنج شاگرد خود به نام هاي ببري، مانتيس، لک لک و ميمون را تحت تعليم سطوح عالي کنگ فو قرارداده اند. استاد عدوي روزي نزديک ترين دوست خود چيفو را فرا مي خواند و به او خبر مي دهد تايلانگ به زودي از زندان فرار خواهد کرد. 

  

چارلي و کارخانه شکلات سازي به کارگرداني تيم بورتون

 

فيلم سينمايي « چارلي و کارخانه شکلات سازي » به کارگرداني تيم بورتون و تهيه کنندگي برد گري ، پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سيما روي آنتن خواهد رفت.

 

داستان با زندگي پسربچه اي آغاز مي شود به نام چارلي باکت که با پدر و مادرش آقا و خانم باکت و دو پدربزرگ و دو مادربزرگش، جو، جوزفين، جرج و جرجينا زندگي مي کند. يکي از روياهاي به ظاهر دست نيافتني چارلي در زندگي اين است که وارد کارخانه تعطيل شده وونکا شود و ببيند آنجا چه خبر است. ويلي وونکا، غول شکلات دنياست، ولي به عللي سال هاست که کارخانه اش را تعطيل کرده است، ولي بعد از سال ها تصميم مي گيرد در کارخانه را باز کند. اما تنها به پنج کودک اجازه مي دهد که در کارخانه اش گردش کنند. به همين منظور 5 بليت طلايي در شکلات هايش مي گذارد و اعلام مي کند هرکسي اين بليت ها را به دست آورد، مي تواند در اين گردش تفريحي شرکت کند.

 

جاني دپ، فردي هيگمورو ديويد کلي در فيلم سينمايي « چارلي و کارخانه شکلات سازي » محصول سال 2005 انگليس و آمريکا نقش آفريني کرده اند.

 

دزد عروسک ها باز هم در تلويزيون

 

فيلم سينمايي « دزد عروسک ها » به کارگرداني محمد‌رضا هنرمند ، پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 21 از شبکه دو سيما روي آنتن خواهد رفت.

 

درخلاصه داستان فيلم آمده : مادر ليلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خريداري يک خانه بچه هايش را از دردسرهاي صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه که بيرون از شهر زندگي مي کند و نمي خواهد آن ها روي آرامش به خود ببينند. پسرش گنجو را وادار مي‌سازد تا پول آنها را بربايد.

 

پانداي کونگ فو کار 2

 

انيميشن « پانداي کونگ فو کار 2 » به کارگرداني جنيفر يو ، صبح جمعه 5 آبان ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبکه دو سيما پخش مي شود .

 

داستان اين انيميشن از اين قرار است که : ارباب شن سلاح خوفناکي ساخته، سلاح او گلوله آتشين پرتاب مي‌کند، او با ساخت اين سلاح مي خواهد قدرت خود را نشان بدهد تا بتواند بر شهر فرمانروايي بکند، او به مردم ظلم مي کند و با زور وارد قصر طاووس که قصر پدرش بوده، مي شود و استاد بزرگ قصر را از بين مي برد، استاد شيفو از ماجرا خبردار مي شود و پنج استاد و جنگجوي اژدها را مي فرستد تا آنها جلوي ارباب شن را بگيرند.

 

مليسا کوب تهيه کنندگي اين انيميشن را در سال 2011برعهده داشته است.

 

دو ماجرا براي يک ازدواج ساخته شهرام شاه حسيني

 

فيلم تلويزيوني « دو ماجرا براي يک ازدواج » به کارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه کنندگي محمد رضا شفيعي ، جمعه 5 آبان ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما روي آنتن مي رود.

  

« دو ماجرا براي يک ازدواج » با بازي عطا عمراني، خاطره حاتمي، ناهيد مسلمي، سحر درويش زاده، رامين نعمتي و شيدا خليق روايت زوج جواني است که از مرحله آشنايي تا مرحله خواستگاري و عروسي گرفتار رسوم دست و پا گيري مي شوند که سعي دارند اين موانع را برطرف کرده تا به هم برسند. 

 

اتوبوس به شبكه دو مي‌رود

 

فيلم سينمايي « اتوبوس » به کارگرداني يداله صمدي جمعه 5 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده، اهالي يك روستا به دو گروه بالادهي و پايين دهي (حيدري و نعمتي) تقسيم شده‌اند. سركرده نعمتي ها نمكزار خود را به كدخدا، كه به دشمني و كينه بين دو گروه دامن مي زند، مي‌فروشد و يك اتوبوس مستعمل مي خرد تا با آن مسافركشي كند. ورود اتوبوس به روستا كار گاريچي (مسافركش) حيدري ها را كساد مي كند و اختلاف ها بيش تر مي شود. در اين ميان كدخدا سركرده حيدري ها را ترغيب مي كند تا آسيابش را به او ـ كدخدا ـ بفروشد و اتوبوسي بخرد. در اين ميان كش مكش بيش از پيش بالا مي‌گيرد.

 

زنده ياد هادي اسلامي، حميد طاعتي، مرتضي حاج سيد احمدي، سعيد عباسي از جمله بازيگران اين فيلم مي‌باشند.


  

اسپاگتي در هشت دقيقه با بازي رامبد جوان

 

فيلم سينمايي « اسپاگتي در هشت دقيقه » به کارگرداني رامبد جوان و تهيه کنندگي محمد رضا تخت کشيان پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما روي آنتن مي رود.

 

داستان در مورد پدرام آرام وکيل پايه يک دادگستري 35 ساله است که با دختر 6 ساله اش تکتا در يک برج 21 طبقه زندگي مي کنند که همسرش قصد مهاجرت از ايران را داشته ولي او حاضر به ترک ايران نبوده است و مجبور به طلاق شده اند .

 

ساراخوئيني ها ، آتيلاپسياني و رامبد جوان در فيلم سينمايي « اسپاگتي در هشت دقيقه » بازي کرده اند.


 

اون يکي ها از شبكه سه

 

فيلم سينمايي « اون يکي ها » به کارگرداني آدام مک کي ، محصول سال 2010 آمريکا ، پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

 

در خلاصه داستان فيلم با بازي ويل فريل آمده : دو پليس قهرمان که از هر پرونده خطرناکي سربلند بيرون مي‌آيند و مجرمين از نام آنها در هراسند. همه پليس ها اميدوارند روزي مثل آنها باشند. از طرفي آلن و تري دو پليسي هستند که از نظر همکارانشان حتي توانايي شليک يک گلوله را هم ندارند، آنها در اداره پليس کار دفتري انجام مي دهند و به دليل بي اعتنايي همکاران، اعتماد به نفس هيچ کاري جز تايپ را ندارند. ولي به تدريج آنها هم احساس مي کنند بايد نشان دهند پليس هاي قابلي هستند.

   

خواب فروش شهاب عباسي

 

فيلم سينمايي « خواب فروش » به کارگرداني شهاب عباسي و تهيه کنندگي مشترک فرهاد گلي و سيروس جوکار ، جمعه 5 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما پخش مي شود.

 

در اين فيلم با نقش آفريني حميد لولايي ، شهرام قائدي و بهنوش بختياري مي بينيم : مبلغ کلاني از يک کارخانه اختلاس شده است . مدير عامل کارخانه که به شدت عصباني است طي جلسه اي امضاي هيئت مديره را در مورد بازخواست قرار داد اعلام مي کند و براي روشن کردن موضوع عازم رامسر مي شود .

 

رسوايي جانگ جين

 

فيلم سينمايي« رسوايي » به کارگرداني جانگ جين محصول سال 2010 کره ، جمعه 5 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي شود .

 

در اين فيلم با بازي جانگ هون آهن و سيم هون خواهيد ديد : دختري به نام "ئيون" كه طراح سوال يك مسابقه با جايزه چند ميليون دلاري است بر اثر تصادف كشته مي شود. اين تصادف در نيمه شب و در اتوبان اتفاق مي افتد و بر اثر ترمز ماشين جلويي چندين ماشين پشت سر هم به هم برخورد مي كنند. بر اثر اين برخورد همه سرنشينان به كلانتري قسمت راهنمايي رانندگي برده مي شوند. در خلال دفاع از خود مي فهمند كه «ئيون» طراح سوال يك مسابقه بوده است. آنها به طور اتفاقي به پاسخ يك سوال در فلش" ئيون " دست پيدامي کنند و همگي تصميم مي گيرند به طور مخفيانه وارد مسابقه شوند.

   

تله  

 

فيلم سينمايي « تله » به کارگرداني گابي تورس و با بازي استفان دراف و چايلر لاي، محصول سال 2012 آمريکا ، پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 16 از شبکه چهار سيما باز پخش مي شود .

 

در اين فيلم خواهيد ديد: جرمي مربي جوان ناگهان از خواب بيدار مي شود و خود را در يک جعبه شيشه اي مي‌بيند که در آن اسير شده است. او هر چه تلاش مي کند نمي تواند خود را نجات دهد تا اينکه بالاخره به کمک تلفن همراه و يک دستگاه بيسيم که داخل جعبه است با او تماس مي گيرند، جرمي در يک شرکت امنيت تجارت الکترونيکي کار مي کند و در همين روز قرار است يک مبادله تجاري بزرگ بين چند شرکت انجام شود. گروگان گيرها از جرمي مي خواهند که اطلاعات محرمانه اقتصادي اين مبادله را لو دهد.

 

خارج از ديد

 

فيلم سينمايي « خارج از ديد » به کارگرداني استيون سودربرگ، جمعه 5 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده : جک فولي سارق حرفه اي بعد از سرقت از بانک به دليل روشن نشدن ماشينش دستگير مي شود و به زندان مي افتد. او پس از سه بار محکوميت به جرم سرقت، براي بار چهارم به سي سال زندان محکوم مي شود و تصميم به فرار مي گيرد اما سر بزنگاه توسط يک پليس زن به نام کارن دستگير و به زندان مي افتد.

   

جرج کلوني، جنيفر لوپز و لوييس گوزمن در فيلم سينمايي « خارج از ديد » محصول سال 1998 انگلستان به ايفاي نقش پرداختند.

 

عهد مايکل سوسي

 

فيلم سينمايي « عهد » به کارگرداني مايکل سوسي، جمعه 5 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سينما 4 » از شبکه چهار سيما براي علاقه مندان مي شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده : زوجي جوان در حالي که در ماشين خود مشغول صحبت در خصوص تصميم براي فرزنددار شدنشان مي باشند؛ تصادف سختي مي کنند که منجر به از دست رفتن حافظه زن مي شود. او پس از آنکه به هوش مي آيد صرفاً خاطرات پيش از ازدواجش را به ياد مي آورد .

 

ريچل مک آدامز وچانينگ تاتوم در فيلم سينمايي « عهد » محصول سال 2012 آمريکا، فرانسه و آلمان به ايفاي نقش پرداختند.

 

جيمز و هلوي غول پيكر

 

فيلم سينمايي انيميشن « جيمز و هلوي غول پيكر » به کارگرداني هنري سليك ، محصول سال 1996 انگليس - آمريكا ، پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » مهمان بچه هاي شبکه تهران مي شود.

 

در اين فيلم با بازي پل تري ، جوانا لاملي و پيتر پستلت ويت خواهيد ديد : جيمز پسر بچه يتيمي است كه با عمه بد اخلاقش كه ولي اوست زندگي مي كند. جيمز بسيار مهربان است و يك روز كه يك هلوي بزرگ در باغ پيدا مي شود او با حشرات آن سفري به سوي نيويورك مي كند و در طول سفر با حشرات ، داستان هاي جالبي رخ مي دهد.

 

مين گذاران

 

40 دقيقه بامداد روز جمعه 5 آبان ماه فيلم سينمايي « مين گذاران » به کارگرداني بوريس اسچربکو از شبکه تهران بازپخش مي شود.  

در خلاصه داستان فيلم محصول سال 2007روسيه آمده : در جريان جنگي بين روسيه و آلمان گروهي از چريك‌هاي روسي بر سر مسير قطار آلماني ها كه خاك روسيه را اشغال كرده اند بمب گذاري مي كنند، اما طي تلاش آلمان ها سرانجام اين چريك ها همگي اسير مي شوند و به ارودگاه اسرا منتقل مي شوند . آلمان ها در ابتدا قصد كشتن آنها را دارند اما با متوجه شدن تخصص آنها كه مين گذاري است از آنها مي خواهند كه شيوه توليد و كارگزاردن مين هاي مختلف را به سربازان آلماني آموزش دهند .

 

فوتبالي ها از شبکه تهران

 

ساعت 13:30 روز جمعه 5 آبان ماه فيلم تلويزيوني « فوتبالي ها » به کارگرداني عباس خواجه وند از شبکه تهران پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده : ناصر يك گرداننده تيم فوتبال است كه هميشه بازنده است . او با مربي تيمش به توافق نمي رسد و جلوي خبرنگاران مي گويد كه مي خواهد يك مربي خارجي استخدام كند، ولي پول كافي براي اين كار ندارد. او از دوستش عطا غلامي كه يك حمام قديمي دارد مي خواهد كه نقش يك مربي برزيلي را براي او بازي كند . نادر هم كه يكي از بازيكنان تيم است به دختر ناصر كه در حقيقت گرداننده تيم ناصر است علاقمند شده و او هم شرط لازم براي ازدواجش با نادر را گل زدن او تعيين كرده است .

  

مهران غفوريان ، رضا شفيعي جم ، مهدي اميني خواه و كيميا بابائيان در فيلم تلويزيوني « فوتبالي ها » به تهيه کنندگي داريوش بابائيان به ايفاي نقش پرداختند.

 

تمتع از شما

 

فيلم تلويزيوني « تمتع » به کارگرداني حميد بهمني و تهيه کنندگي سيد داود تقوي نژاد پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 23 از شبکـه شما روي آنتــن مي رود .

 

در خلاصه داستان فيلم آمده : نريمان ذاكرزاده بساز و بفروشي است كه از هر راهي كسب درآمد مي¬كند و اعتقاد به كسب روزي حلال ندارد. درگير و دار يك معامله كلان ، ‌موبايلش زنگ مي خورد و به او مي گويند كه اسمش براي حج تمتع در آمده است . نريمان باور نمي كند ، ‌چرا كه هيچ وقت آدمي نبوده كه بخواهد حج تمتع برود و عقيده دارد اشتباهي شده است. پس از روشن شدن مدارك ، ‌معلوم مي شود پدر نريمان (حاج عبدالرسول) كه مردي متدين و خداترس بوده ،‌سال ها پيش به اسم پسرش حج تمتعي ثبت نام كرده ودليلش را در نامه اي ذكر كرده است.

 

عليرضا کمالي، سيروس کهوري نژاد و محمدرضا ابوالحسني در فيلم تلويزيوني « تمتع » از توليدات صدا و سيماي مرکز يزد بازي کرده اند .

 

يک روز از زندگي مهدي گلستانه

 

فيلم تلويزيوني « يک روز از زندگي » به کارگرداني مهدي گلستانه و تهيه کنندگي محمد بنائي ، جمعه 5آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.

 

در اين فيلم با بازي مارال فرجاد ،عليرضا زماني نسب ، عباس افشاريان و زهره حميدي مي بينيم : عيد قربان است و پدر و مادر سارا براي ديدنش از جهرم راهي شيراز هستند و سارا براي اثبات کدبانويي از سويي و اينکه زندگي خوبي دارد، مايل است براي پذيرايي از خانواده سنگ تمام بگذارد، در اين مسير دچار مشکلاتي مي شود.

 

مرد عوضي با هنرمندي فاطمه معتمد آريا و پرويز پرستويي

   

فيلم سينمايي « مرد عوضي » با بازي افسانه بايگان، فاطمه معتمد آريا، پرويز پرستويي، زنده ياد رضا ژيان صبح جمعه 5 آبان ماه ساعت 10 از شبكه آموزش سيما پخش خواهد شد.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده : خسرو يک پودر جادويي درست کرده و نامزد جايزه نوبل مي شود که به کارخانه داريوش جم که مواد شوينده توليد مي کند مي رود. از آسانسور سقوط کرده و قلبش از کار مي افتد داريوش جم نيز مرگ مغزي مي شود . توسط پرفسوري به نام ساعدي مغز خسرو به داريوش جم پيوند زده مي شود و اتفاقات شيريني مي افتد .


 

ابراهيم و آتش 

  

فيلم تلويزيوني « ابراهيم و آتش » به كارگرداني پوريا آذربايجاني و تهيه‌كنندگي رامين عباسي زاده و هانيه اميدي در روز عيد سعيد قربان جمعه 5 آبان ماه ساعت 15 از شبکـه قرآن و معارف پخش مي شــود .

 

خشكسالي چند سالي است اهالي را دچار سختي كرده است . همه نذر مي‌كنند هر يك گوسفندي را در عيد قربان به امامزاده اي بفرستند، شايد باراني ببارد. قرعه به نام يکي از اهالي مي‌افتد تا گوسفندها را به حرم برساند.

 

فيلم هاي سينمايي ، تلويزيوني و انيميشن « فال قهوه » ، « نيک و نيکو ( قسمت3 ) » ،« اقبال » ، « پسرکاراته باز » ، « بنجامين باتن » و« تلقين » پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي رود.

 

فيلم هاي سينمايي ، تلويزيوني و انيميشن « تصادف ممنوع » ،« نيک و نيکو (قسمت4 )» ، « پچ آدامز »، «تهاجم » و «جنگجوي درون » جمعه 5 آبان ماه ساعت 13، 15 ، 17، 19 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.

 

قاپ زني

 

فيلم سينمايي « قاپ زني » به کارگرداني گاي ريچي جمعه 5 آبان ماه ساعت 21 از شبکه نمايش پخش مي‌شود .

 

در اين فيلم خواهيد ديد : فرانکي چهار انگشتي «دل تورو» سارق الماس است . ماموريت تازه او تحويل الماسي گرانبها به آوي «فارينا» گنگستر بي رحم نيويورکي است، اما توقف او در لندن وشرط بندي اش درمسابقه بوکس به پيشنهاد يکي از دوستان گنگسترش که آشکارمي شود دسيسه اي براي ربودن الماس بوده او را دچار دردسرعجيبي مي کند.

 

بنيسيو دل تورو ، دنيس فارينا ، جيسون فلمينگ ، ويني جونز، برادپيت و جيسون استتهام در فيلم سينمايي « قاپ زني » محصول سال 2000 کشورانگلستان ايفاي نقش کرده اند .




نظر شما