سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۷۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
دبير هفته فرهنگي ژاپن در گفت و گو با شهر:
دبير اجرايي هفته فرهنگي ژاپن از استقبال بسيار زياد شهروندان از اين برنامه خبر داد و افزود: ميزان استقبال و حضور شهروندان در اين برنامه براي ژاپني ها نيز بسيار قابل توجه و موجب تعجبشان بود.

جعفرصادق درياني در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» با اشاره به استقبال شهروندان از برنامه‌هاي هفته فرهنگي ژاپن ، اظهارداشت: حضور و بازديد مردم از اين برنامه بسيار بيشتر ازانتظار و پيش بيني هاي ما بود و در طول سه روز برگزاري بيش از ظرفيت موجود پذيراي بازديدکنندگان بوديم.

دبيراجرايي هفته فرهنگي ژاپن تصريح کرد: اين برنامه در دو بخش اجرايي و گالري برگزارشد که باتوجه به ساعت برگزاري هر بخش مخاطبان ويژه خود را داشت.

وي ادامه داد: برنامه هاي کودکان و چاي و گل آرايي از جمله بخش‌هايي بود که در اينهفته فرهنگي مورد توجه و استقبال بسيار شهروندان روبرو شد.

درياني يادآور شد: امسال در هفته فرهنگي ژاپن شهروندان 3 برابر سال گذشته از اين برنامه بازديد و از بخش هاي مختلف آن استفاده کردند.

وي اظهارداشت: نوع برنامه ها در دوره هاي گذشته بيشتر شکل نمايشگاهي داشت اما امسال که با همکاري سازمان فرهنگي و هنري برگزار شد ، بخش هاي اجرايي همانند اجراي گروههاي موسيقي ژاپني نيز در برنامه ها داشتيم که اين رويکرد موجب استقبال بسيار بيشترمخاطبان شد.

درياني با اشاره به حضور مقامات سفارت ژاپن در اين برنامه،گفت: ميزان استقبال و حضورشهروندان در اين برنامه براي ژاپني ها نيز بسيار قابل توجه و موجب تعجب شان بود

وي ادامه داد: مقامات سفارت ژاپن بسيار از نحوه برگزاري و نظم برنامه ها بسيار رضايت داشتند.

به گفته درياني ، هنرمندان ژاپني نيز که در اين برنامه به صورت داوطلبانه شرکت کرده بودند ، اذعان داشتند برنامه ها با نظم بسيار خوبي برگزار شد و اگر به کشورشان بازگردند، نمي‌دانند از کدام خاطره خوب ايران تعريف کنند.

 

نظر شما