چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۷۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
گزارش شهر از فيلم‌هاي آخر هفته تلويزيون/
در تعطيلات آخر هفته مصادف با عيد سعيد غدير خم فيلم‌هاي تلويزيوني «تک تيرانداز»، «سفرهاي گاليور»، «جيب برها به بهشت نمي‌روند»، «بتمن آغاز مي‌كند» و غيره روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر»، در تعطيلات آخر هفته پنجشنبه ، جمعه و شنبه 11 ، 12 و 13 آبان ماه مصادف با عيد سعيد غديرخم ، مجموعه‌اي از فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني ايراني و خارجي و انيميشن از شبکه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

 

پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 22:00 فيلم سينمايي «سقوط پادشاه» به کارگرداني مايك باركر از شبکه يک سيما پخش مي‌شود. 

 

اين فيلم درباره ژنرال فاير فاكس، يك افسر اشراف زاده انگليسي است كه به همراه يك روستا زاده به نام اليور كرامول سپاهي فراهم كرده و به انتقاد از سياست هاي پادشاه وقت كشور است، اما كرامول خواستار خلع پادشاه مي باشد . اين اختلاف عقيده سبب جدايي فاير فاكس و كرامول از هم مي شود . كرامول قدرت گرفته و با همكاري همپيمانان خود در پارلمان انگلستان پادشاه را از قدرت خلع كرده و اعلام مي كنند . ( با گيوتين سر پادشاه در ملاء عام قطع مي شود .) كرامول هم به جاي پادشاه بر تخت مي نشيند.

 

تيم روس و دوگ ري اسكات در فيلم سينمايي « سقوط پادشاه » محصول سال 2003 امريکا در ژانر تاريخي و سياسي بازي کرده اند.

 

«دو بعلا وه يك» در يك

    

شبکـه يک سيما براي ساعت 16روز جمعه 12 آبان ماه فيلم تلويزيوني «دو بعلا وه يك» به کارگرداني آرش معيريان و تهيه کنندگي عليرضا جلالي و حميد آخوندي را براي پخش در نظر گرفته است.

   

در اين فيلم با بازي حسن جوهرچي ، حميد رضا افشار و زري اِماد خواهيد ديد نيروهاي امنيتي متوجه روابط مشكوك حميد با يكي از اتباع روس مي شوند . او را زير نظر مي گيرند و متوجه مي شوند كه روابط فيمابين از نوع جاسوسي است و دستگيرش مي كنند . حميد با اظهار پشيماني از عمل خود با روي باز از پيشنهاد نيروهاي امنيتي براي دو جانبه عمل كردن استقبال مي كند.

 

شبکـه يک سيما براي ساعت 16:00 روز شنبه 13 آبان ماه فيلم تلويزيوني «گنجينه جواهر پشته» به کارگرداني نادر مقدس و تهيه کنندگي افسانه منادي از توليدات مرکز سيما فيلم را براي پخش در نظر گرفته است.

 

در خلاصه داستان فيلم با بازي شقايق دهقان، زويين مقدس و هادي قميشي آمده : يك گروه باستان شناس وارد روستايي مي شوند . اهالي گمان مي كنند كه در روستاي شان گنج پيدا شده است كه اين موضوع باعث مي شود دشمني هاي قديمي، آشكار شود . در ادامه مشخص شدن وجود يك اثر باستاني مهم در روستا ، اهالي متحد شده و به آباداني روستاي خود مي پر دازند . 

 

پسر فيل بان بن بونلوئريت

 

فيلم سينمايي «پسر فيل بان» به کارگرداني بن بونلوئريت، محصول سال 2003 تايلند، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو سيما پخش مي‌شود. 

  

«پسر فيل بان» درباره پدر سينک مرد ميانسالي است که همراه سه فيلش در روستايي مشغول به کار چوب بري و حمل الوار است. او و همکارانش بر حسب يک اشتباه وارد جنگل هايي مي شوند که تحت نظر يک گروه خلاف کار است. خلافکاران به آنها حمله مي کنند و آنها را تا خانه هايشان تعقيب مي کنند. پدر سينک که زخمي شده، از سينک که پسر کوچکي است مي خواهد که به همراه فيل ها به شهر رفته و مادر و خواهرش را پيدا کند.

   

سينک بدون و پول و آب و غذا راهي شهر مي شود و چون آدرسي نيز از مادر و خواهرش نداشته ، آواره و سرگردان خيابان ها مي شود. تا اينکه آخر شب خسته و گرسنه وارد خانه ظاهرا متروکه اي مي شود که متعلق به دختر جواني به نام پيو است، پيو اول مي خواهد او را بيرون کند، اما دلش براي او و فيل‌هايش مي‌سوزد و تصميم مي گيرد سينک و فيل هايش را به شرطي که براي او کارکنند پيش خود نگه دارد.

 

موش سر آشپز در دو

  

فيلم سينمايي «موش سر آشپز» به کارگرداني مشترک برد بيرد و جان پينکاوا و تهيه کنندگي برد لوئيس ، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سيما روي آنتن خواهد رفت.

 

« موش سر آشپز » محصول سال 2007آمريکا داستان يک موش کوچولو و بانمک به نام رمي است. رمي در عين حال که فقط يک موش کوچک است نمي خواهد مانند ديگر موش ها زندگي کند. او عاشق يک چيز است و آن هنر آشپزي است، او طعم و مزه اي فراتر از يک پخت و پز معمولي را از غذا انتظار دارد و غذا و آشپزي را نه فقط براي سير شدن، که يک هنر مي داند و سعي مي کند بهترين هنرمند باشد.

 

در آرزوي ازدواج 

   

فيلم سينمايي « در آرزوي ازدواج » به کارگرداني اصغر هاشمي ، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 21 از شبکه دو سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده : جهانگير پس از پايان خدمت سربازي تصميم مي گيرد با دختري به نام ناهيد ازدواج كند. اما پدر دختر براي ازدواج آنها شرطي مي گذارد و آن پيدا كردن كار مناسب از سوي جهانگير است. جهانگير موفق به پيدا كردن كار در مهلت تعيين شده نمي شود و در نتيجه از پدر بازنشسته اش ماشاءالله خان تقاضاي كمك مي كند. ماشاءالله خان تصور مي كند كه به خاطر خدمت صادقانه اش در دستگاه اداري، فرزند او را استخدام مي كنند. با اين نيت به اداره مي رود اما رئيس اداره به او جواب رد مي دهد.

 

مهدي فتحي، بيژن امكانيان، اكبر عبدي و زنده ياد جمشيد اسماعيل خاني در فيلم سينمايي « در آرزوي ازدواج » به تهيه کنندگي هوشنگ نورالهي ايفاي نقش کرده اند.

 

نهنگ سفيد در سينما صبحانه

 

فيلم سينمايي « نهنگ سفيد » صبح جمعه 12آبان ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبکه دو سيما پخش مي شود .

 

داستان اين فيلم محصول کشور ژاپن از اين قرار است که پسربچه‌اي از بچه نهنگ سفيدي که در اثر برخورد با صخره‌ها زخمي شده مراقبت مي‌کند. بچه نهنگ گرفتار تاجر سودجويي مي‌شود که قصد دارد از او براي اجراي نمايش استفاده کند. 

 

اردوگاه جنگلي گرت بتي

 

فيلم سينمايي «اردوگاه جنگلي» به کارگرداني گرت بتي، شنبه 13 آبان ماه، ساعت 17:30 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد اردوگاه تفريحي آموزشي جوانان است و ماجراهايي که برايشان اتفاق مي افتد.

 

در اين اردوگاه به جوانان تعليمات متفاوتي مانند تيراندازي، شنا وغيره آموزش مي دهند و در قبال اتمام مراحل هر کس يک نشان پايان دوره مي گيرد. گروه اژدهاي آتشين با گروه جغدهاي شاخدار رقابت دارد و هر دو گروه سعي دارند نشان بيشتري کسب کند. در اردوگاه يک چوبدستي قديمي وجود دارد که متعلق به باني آنجا بوده و ساليان دراز در بين مديران اين مکان چرخيده است. رجي يکي از بچه هاي گروه اژدهاي آتشين به خيال اينکه اين چوبدستي اصلي نيست و نمونه آن است، آن را برداشته و بازي مي کند، ولي چوبدستي را گم مي کند.

 

جيب‌برها به بهشت نمي‌روند

   

فيلم سينمايي «جيب برها به بهشت نمي روند» به کارگرداني ابوالحسن داوودي ، جمعه 12 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سيما پخش مي شود .

 

اين فيلم درباره دلشاد دستفروش دوره گردي است كه به خاطر مشكلات مالي و اجاره خانه عقب افتاده اش ناچار مي شود. راه هاي جديدي را براي به دست آوردن پول بيازمايد. اما همه راه ها به روي او بسته مي ماند و تنها راهي غير معمول او را وسوسه مي كند.

 

عليرضا خمسه، آتنه فقيه نصيري، زنده ياد حميده خيرآبادي و غلامحسين لطفي از جمله بازيگران اين فيلم به تهيه کنندگي مشترک علي محمد سعدالدين، محمود سميعي و ابوالحسن داوودي مي باشند.

 

سجاده شهرزاد سالمي

 

فيلم تلويزيوني «سجاده» به کارگرداني شهرزاد سالمي و تهيه کنندگي مشترک سپهر محمدي و شهرزاد سالمي، شنبه 13 آبان ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما پخش مي شود.

   

در خلاصه داستان فيلم آمده؛ دختر بچه اي به دليل مشغله كاري پدرش كه مامور قطار است به روستايي پدري اش مي رود تا مدتي را نزد مادر بزرگش بماند ، در روستا مدرسه متروكه اي وجود دارد كه دختر بچه با كمك معلم و ديگر بچه هاي روستا تصميم به آباداني مدرسه مي گيرند ، مادر بزرگ هم از تصميم آنها خوشحال است و به آنها كمك مي كند ، سرانجام با زحمت فراوان مدرسه بازگشايي مي شود . حال چندين سال گذشته است ، دختر بچه قصه به همراه ديگر بچه هاي روستا كه همگي بزرگ شده اند به اتفاق معلم مدرسه كه اكنون كمي پا به سن گذاشته در مراسم افتتاحيه مدرسه نوسازي روستا كه با كمك آنها شكل گرفته شركت كرده اند ، روز اول مهر ماه است و زنگ آغاز مدرسه و جاي مادر بزرگ خالي است.

 

مهدي اميني خواه، مژگان ترانه، فاطمه آقا بابايي، كاوه نويد و مائده سالمي از جمله بازيگران اين فيلم مي باشند.

 


يو 864

 

فيلم سينمايي « يو 864 » به کارگرداني تورنستن ناتر، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما روي آنتن مي رود.

با پيدا شدن بقاياي زيردريايي آلماني مربوط به جنگ جهاني دوم در آب هاي نروژ داستان آغاز مي شود. الن لوديگ كه اكنون پير شده است با شنيدن اين خبر تصميم مي گيرد ، به محل كشف زيردريايي برود. او به همراه نوه اش عازم سفر مي شود و در مسير داستان گذشته خود را روايت مي كند.

 

رزماري فندل و يون کاترفيلد در فيلم سينمايي « يو 864 » محصول سال 2011 آلمان بازي کرده اند.

  

بومرنگ با بازي امين زندگاني

 

فيلم تلويزيوني «بومرنگ» به کارگرداني اسماعيل فلاح پور از توليدات سال 1390 مرکز سيما فيلم ، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

 

فيلم با بازي امين زندگاني، عبدالرضا اکبري و زهره پرتوي اتفاقي را تعريف مي کند که سه نفر در گير آن هستند. اپيزود اول درباره حامد است که با خواهر و شوهر خواهر عاشق فوتبالش زندگي مي کند و راننده آژانس است. اپيزود دوم درباره شهاب فرخي است و چون همسرش مي خواهد به خارج برود در حال جدا شدن از اوست. اپيزود سوم درباره يلدا است که براي مراقبت از پدر زمين گيرش در يک شرکت کار مي کند. اول يلدا به حامد زنگ مي زند و براي داروهاي پدرش از او کمک مي خواهد. حامد مي فهمد که يلدا براي پول عمل پدرش 12 ميليون از رئيس شرکت قرض کرده و رئيس شرکت شهاب فرخي اين پول را به او قرض داده است.

 

بتمن آغاز مي‌كند

 

فيلم سينمايي «بتمن آغاز مي‌كند» به کارگرداني کريستوفر نولان ، محصول سال 2005 امريکا و انگليس، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

 

در خلاصه داستان فيلم با بازي کريستين بي ل و مايکل کين آمده : بروس 8 ساله در غاري گرفتار و با خفاش‌ها روبرو مي شود .کمي بعد پدر و مادر بروس در جريان يک سرقت به وسيله يک تبهکار کشته مي شوند. بروس نزد يک استاد آموزش هاي خاص رزمي مي بيند. بزرگ شده و تبديل به بتمن معروف مي شود و براي حل مشکلات پيش آمده در شهرش به زادگاهش برمي گردد.

 

يک بام و دو هوا

 

فيلم سينمايي «يک بام و دو هوا» به کارگرداني يوسف تيموري و تهيه کنندگي سيد امير پروين حسيني، جمعه 12 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما پخش مي شود.

 

در اين فيلم با نقش آفريني رضا شفيعي جم، يوسف تيموري، محمد کاسبي مي بينيم؛ قصه دو نفر، يکي مردي ميانسال و بازنشسته ارتش و ديگري جوان ژوليده و فروشنده‌اي دوره‌گرد است که بر اثر اتفاقي، هر دو يک خانه را از بنگاه مي‌خرند. همين ماجرا موجب مي‌شود کار آن دو به دادگاه بيفتد. در نهايت حکم بر اين مي‌شود که آن دو تا زمان پيدا شدن مالک اصلي خانه، با يکديگر زندگي کنند. تفاوت‌‌هاي روحي و اخلاقي اين دو موجب بروز حوادثي جالب مي‌شود.

 

زندگي آغاز مي‌شود ديويد اس کاس

جمعه 12 آبان ماه ساعت 14:30 فيلم سينمايي «زندگي آغاز مي شود» محصول سال 2011 امريکا به کارگرداني ديويد اس کاس از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.

 

در خلاصه داستان فيلم با بازي وس بروون و جولي موند آمده؛ آلن و خواهر كوچكترش کاسيه در مزرعه خانوادگي خود زندگي مي كنند. آنها پدر و مادر خود را از دست داده اند. كلانتر دهكده هواي آنها را دارد و مراقب آنهاست. يك روز كلانتر جواني به نام كلارك را كه در دعواي خود به رستوران خسارت زده و مي‌خواهد جبران كند ، به مزرعه آلن مي آورد و از او مي خواهد كه اجازه دهد كلارك در كارهاي مزرعه به او كمك كند تا بتواند با دستمزد خود خسارت وارده را جبران نمايد.

 

اخلاقتو خوب کن

فيلم سينمايي «اخلاقتو خوب کن» به کارگرداني سيد مسعود اطيابي و تهيه کنندگي سيد امير پروين حسيني و با بازي رضا عطاران ، حامد کميلي و الهام حميدي، جمعه 12 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.

   

فيلم سينمايي « اخلاقتو خوب کن » داستان پسري به نام ابراهيم است که در اثر برخورد با يک اتوبوس مجروح مي شود و براي چند لحظه اي مي ميرد، اما به دستورخدا دوباره بازمي گردد. او در آنجا دختري را مي بيند که حال و روز خوبي ندارد و در حسرت فرصت هايي است که در دنيا از دست داده است. ابراهيم بعد از بهبودي همان دختر را در بيمارستان مي بيند و در مي يابد که دختر بيماري سرطان دارد، ولي خودش نمي داند و چند ماهي بيشتر زنده نيست .

 

مرد تاريکي

 

فيلم سينمايي«مرد تاريکي» به کارگرداني ديويد دروري محصول سال 2008 انگليس، شنبه 13 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود .

 

در اين فيلم با بازي جيمز نسبيت خواهيد ديد؛ مکس ريبن خبرنگاري شکست خورده است که سال ها پيش در پي رسوايي يک پرونده و خودکشي منبع خبري اش کار و به تدريج زندگي متعادل خود را از دست داده است. او حالا دچار بيماري روزهراسي شده و فقط شب ها کار مي کند. وي به سبب علاقه به خبرنگاري با جست و جوي شبانه در زباله هاي منازل اشخاص مشهور، براي سردبير يک نشريه و دوست قديمي خود جيمي سوژه هاي خبري دست و پا مي کند. جيمي از مکس سوژه هاي بي خطر و جذاب مي خواهد، اما مکس در سوژه جديدش ردپاي يک توطئه بزرگ را يافته است.

 

مسير مخفي آليستر گريتسون

 

فيلم سينمايي «مسير مخفي» به کارگرداني آليستر گريتسون محصول سال 2011 آمريکا و استراليا ، شنبه 13 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود .

 

در اين فيلم با بازي رايس واکيفيلد وآليسون کراتس خواهيد ديد : عده اي کاوشگر براي پيدا کردن راهي مخفي در غاري به نام اس آلا که قدمت آن به يک ميليون سال مي رسد و تا کنون هيچ انساني به درون آن پا نگذاشته است داوطلب مي شوند. در اين ميان مردي که سال ها تجربه غار نوردي دارد به نام فرانک به همراه پسرش جاش نيز حضور دارند، فرانک به عنوان راهنماي آنان مسير را نشان مي دهد. جاش که ارتباط چندان خوبي با پدرش ندارد در اين مسير او را بيشتر مي شناسد و کم کم به او علاقه مند مي شود.

 

جنگجوي پيروز با حضور اكبر عبدي

 

فيلم سينمايي «جنگجوي پيروز» به کارگرداني مجتبي راعي، شنبه 13 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي شود .

در اين فيلم با بازي اکبر عبدي ، فاطمه گودرزي و فردوس کاوياني خواهيد ديد : گلين خانم، سوگلي ناصرالدين شاه از توطئه هاي انگلستان و ايادي اش با خبر مي شود و درصدد خنثي کردن توطئه برمي آيد. از طرفي آقاخان نوري، ميرزا هاشم ( همسر پروين خواهر شاه ) را مجبور مي کند تا همسرش را طلاق بدهد، چرا که او به پروين علاقه دارد. ميرزا هاشم از ترس به سفارت انگليس پناهنده مي شود. در اين بين تلاش هاي گلين خانم براي خروج ميرزا هاشم از سفارت و جلوگيري از طلاق خواهر در کنار توطئه سفير انگليس براي مسئله هرات، سوء ظن شاه را نسبت به گلين خانم برمي انگيزد.

 

گوزن جوان به شبکه چهار مي‌رود

 

فيلم سينمايي « گوزن جوان » به کارگرداني کلرنس براون و با بازي گرگوري پک و جين واي من ، محصول سال 1946 آمريکا ، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 16 از شبکه چهار سيما بازپخش مي شود.

 

در اين فيلم خواهيد دي د: باکستر در گوشه اي از جنگل براي خود خانه و مزرعه اي ساخته و به همراه خانواده‌اش زندگي مي کند. او اکنون پسري يازده ساله به نام جودي دارد که به طبيعت و حيوانات علاقه دارد. زندگي در مزرعه و در جنگل با خوشي ها و ناخوشي ها و خاطره ها و شادي هاي بسياري همراه است. جودي جوان گام به گام به همراه پدر خود راه و رسم زندگي را مي آموزد. در جريان يک شکار جودي بچه گوزني را مي‌يابد و آن را به خانه مي آورد. رابطه اي عميق ميان آنها شکل مي گيرد، اما بزرگ کردن يک حيوان وحشي در خانه دردسرهايي دارد .

 

كاري از خاوير فسر

 

فيلم سينمايي «ماجراجويي بزرگ فيله مون و مارتادلو» به کارگرداني خاوير فسر، جمعه 12 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهار سيما پخش مي شود .

 

در خلاصه داستان فيلم آمده؛ اختراع خطرناک پروفسور باکتريو ، به وسيله يک ژنرال خطرناک به نام تيرانيا کاليمرو، دزديده شده است. مقامات مي خواهند که اين اختراع سرجايش بازگردد ، اما آنها پرونده را به دو کارآگاه دست و پا چلفتي به نام مارتادلو و فيله مون نمي دهند. بنابراين پرونده براي يک کارآگاه خودشيفته به نام مازاس فرستاده مي شود تا اختراع را بازگرداند.

 

بنيتو پوچينو، پيپ ويوئلا، دومينيک پينون، پاکو ساگارزازو، ماريانو ونانچيو و جنفري توپرا در فيلم سينمايي «ماجراجويي بزرگ فيله مون و مارتادلو » محصول سال 2003 اسپانيا به ايفاي نقش پرداختند.

 

خداحافظ هري

 

فيلم سينمايي «خداحافظ هري» به کارگرداني گرت بنيت ، جمعه 12 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سينما 4 » از شبکه چهار سيما براي علاقه مندان مي شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده؛ نويسنده جوان با سفر به دهکده آبا و اجدادي اش به دنبال سوژه اي است تا دست به قلم برده کتابي ديگر بنويسد. او در آغاز سفر با مردي ميانسال به نام هري ويل آشنا مي شود که در گذشته صاحب کارخانه کلاه سازي بوده ( در روزگاري که کلاه به عنوان لباس رسمي مردم تلقي مي شده است) سود کلاني به دست آورده است. هري که تصادفاً با نويسنده جوان روبرو مي شود، مشتاق ملاقات هاي بيشتر شده، نيک، نويسنده جوان، با کمک به هري در فروش کارخانه و ترتيب دادن ميهماني هاي موجب مي شود، هدفش را پيدا کند.

 

ويليام هال و جو فلانيگان در فيلم سينمايي « خداحافظ هري » محصول سال 2002 آمريکا به ايفاي نقش پرداختند.

 

فرمول مرگ

 

فيلم سينمايي «فرمول مرگ» به کارگرداني بهداد آوند اميني، شنبه 13 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده : دکتر پرويز فرجامي استاد دانشگاه شيمي که مدتي دچار رخوت افسردگي شده در آزمايشگاه دانشگاه جسد دانشجوي دانشگاهش را پيدا مي کند، پس از بازجويي هاي اوليه افسر ويژه آگاهي دکتر پرويز فرجامي را تنها مظنون اين پرونده مي داند. پس از بررسي هاي آگاهي و مسئولين دانشگاه جوان ايراني تمام فرضيه هاي او را در خارج از کشور باطل مي کند، به همين دليل توطئه اي را طراحي مي کند .

 

بيژن امکانيان، صادق هاتفي و صدف احمدي در فيلم سينمايي « فرمول مرگ » بازي کرده اند.

 

سفرهاي گاليور روي آنتن تهران

 

انيميشن « سفرهاي گاليور » به کارگرداني داو فليسچر ، محصول سال 1939آمريكا ، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » مهمان بچه هاي شبکه تهران مي شود.

 

در اين انيميشن خواهيد ديد؛ گاليور در سفرهاي دريايي اش به شهر لي لي پوت مي رسد .ابتدا آدم كوچولوها او را چون غولي مي بينند كه ممكن است به آنها آسيب برساند و او را مي بندند ، ولي او خود را از بند مي رهاند و بعد كه لي لي پوتي ها مي بينند او آزاري ندارد . مشكلشان را كه جنگ با كشور همسايه است مطرح مي‌كنند و از او كمك مي خواهند .


 

اتهام ناروا سرگئي الکساشکين

 

40 دقيقه بامداد روز جمعه 12 آبان ماه فيلم سينمايي « اتهام ناروا » به کارگرداني سرگئي الکساشکين از شبکه تهران بازپخش مي شود .

  

در خلاصه داستان فيلم محصول سال 2008 روسيه آمده : يک پرستار که به او اتهام قتل يکي از بيماران را زده‌اند در صدد پيدا کردن قاتل اصلي است . مقتول پسر يکي از افراد بانفوذ است . اين پرستار به کمک نامزدش که او هم در همان بيمارستان پرستار است به رئيس بيمارستان مشکوک شده اند، ولي هيچ مدرکي عليه او ندارند . آنها تصميم مي گيرند که براي به دست آوردن مدرکي او را تعقيب کنند .

 

راه طولاني خانه

 

فيلم سينمايي «راه طولاني خانه» به کارگرداني گلن جوردن محصول سال 1997 آمريکا ساعت 13:30 روز جمعه 12 آبان ماه از شبکه تهران پخش مي‌شود .

 

اين فيلم درباره پيرمردي است که بعد از مرگ همسرش و فروش لوازم و خانه اش توسط فرزندانش تبديل به يک انسان منزوي شده اما تصادفا در جاده با دختري به نام ليان برخورد مي کند . ليان که براي مدتي از نامزدش دور شده و قصد دارد که در مورد ازدواجشان بيشتر فکر کند، در راه رفتن به خانه پدري است و تام هم که به تازگي نامه اي از خواهرش بعد از 55 سال دريافت نموده با ليان همراه مي شود تا او را بيابد.

 

تنها در خانه 4

 

فيلم سينمايي « تنها در خانه 4 » به کارگرداني رود دنيل و با بازي فرنچ استوارت ، اريک اواري ، باربارا بابکوک و کلير کري شنبه 13 آبان ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش مي شود.

 

« تنها در خانه 4 » محصول سال 2002 آمريکا ، ماجراي پسري به نام کوين است که پدر و مادرش متارکه کرده اند و بچه ها با مادرشان کيت زندگي مي کنند. با نزديک شدن عيد کريسمس دلتنگي کوين براي پدرش بيشتر مي شود. در همين حين پدرش به خانه آمده و به کيت مي گويد که قصد دارد با ناتالي ازدواج کند و براي آشنايي بچه ها با ناتالي آنها را به خانه او دعوت مي کند. نهايتا وقتي کوين از آزار برادر و خواهرش به ستوه مي آيد به خانه ناتالي مي رود که خانه اي فوق مدرن است و قرار است به زودي يک خانواده سلطنتي مهمان او باشند. کوين متوجه مي شود که دو تبهکار قصد دارند شاهزاده را بدزدند .

 

جزيره گنج محصولي از ايرلند و انگليس

 

فيلم سينمايي « جزيره گنج » شنبه 13 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران روي آنتن مي‌رود.

 

در اين فيلم محصول سال 2012 ايرلند و انگليس جيم هادكينز پسركي نوجوان است كه همراه با مادرش به سختي يك مهمانخانه را اداره مي كنند كه درآمد چنداني ندارند و زندگي مشكلي را مي گذرانند. به خصوص پس از اينكه پدر جيم با مقدار زيادي بدهي از دنيا رفته است. در اين حال تنها دكتر ليوزي دوست پدر جيم است كه تلاش مي كند مراقب اين خانواده مصيبت زده باشد. در همين حال است كه مسافري خشن از دزدان دريايي كشتي ناخدا فلينت به مسافرخانه آنها مي آيد و قبل از مرگش در اثر حادثه اي نقشه گنجي از خود بر جاي مي‌گذارد.

 

ادي ايزاد، تابي رگ بو، روپرت پنري جونز و دنيل ميلزدر فيلم سينمايي « جزيره گنج » ساخته استيو بارون بازي کرده اند.

 

تك تيرانداز امريكايي

 

فيلم سينمايي « تك تيرانداز » به کارگرداني کلديو فه محصول سال 2011آمريكا شنبه 13 آبان ماه ساعت 20:45 ازشبکه تهران پخش مي شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده : گروهبان بکت که در ارتش آمريکا براي آموزش نظاميان کنگو تحت واحد ماموريتي بين الملل به کنگو رفته در طي يک عمليات نجات يک اروپايي تمام گروهش را از دست مي دهد. اين تنها بازمانده سعي مي کند راز اين کشتار را افشا کند. او ابتدا تصور مي کرده که اين جنايت از سوي شورشي ها صورت گرفته اما بعد از اينکه با کمک يک شکارچي به موقعيت اول بازمي گردد در مي يابد که تمام اين جنايت با پوشش نظامي توسط يک تک تيرانداز صورت گرفته است.

 

اتوبوس شما

 

فيلم تلويزيوني « اتوبوس » به کارگرداني محمد مهدي عسگرپور و تهيه کنندگي يحيي منصور مويد ، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش مي شود.

 

داستان فيلم با نقش آفريني شاهرخ فروتنيان، حبيب دهقان نسب، محسن قاضي مرادي، مونا فرجاد و کريم اکبري مبارکه از اين قرار است که؛ عده اي در يک اتوبوس به سمت شهر قم حرکت مي کنند. در ميان آنها جواني ظاهرا مبهوت است که فرش و روزنامه اي خاص با خود دارد. او در اين روزنامه خبرهايي مي خواند که گويا مرتبط با آينده است. رخدادهايي که يکي يکي به وقوع مي پيوندند.

 

فيلم تلويزيوني « اتوبوس » از توليدات سال 89 صدا و سيماي مرکز قم در ژانر معناگرا ساخته شده است.

 

مرگ سپيد

 

فيلم تلويزيوني « مرگ سپيد » به کارگرداني و تهيه کنندگي مرتضي آتش زمزم ، جمعه 12آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.

 

در اين فيلم با بازي شهرام قائدي ، ذبيح افشار ، مانا بهرامي، مهدي باقربيگي و علي اکبر مياندار مي بينيم؛ فريد اويسي در سوداي دست يابي به زندگي بهتر در آنسوي آب ها براي خود و خانواده اش است تا اينکه به همراه دوست خود مسعود وارد معاملات مواد مخدر مي شود.

 

« مرگ سپيد » از توليدات صدا و سيماي مرکز اصفهان در سال 1390 ساخته شده است.

 

مهره مار

 

فيلم تلويزيوني « مهره مار » با بازي احمد پولاديان، مصطفي سليماني، حميد مراديان و شهين چلبي ، شنبه 13 آبان ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش خواهد شد.

 

داستان فيلم به کارگرداني رحيم مراديان از توليدات صدا و سيماي مرکز اصفهان درباره جانقلي است، جانقلي مرد ميانسال ولي مجردي است ، خواهان دختري به نام فريبا است . اما فريبا و پدرش هيچکدام موافق نيستند. چرا که او را مردي فقير مي دانند. بنابراين جانقلي تصميم مي گيرد مهره مار را پيدا کند تا شايد به اين ترتيب فريبا به اوعلاقه مند شود. جانقلي در بيابان به دنبال يافتن مار است تا اينکه داخل گودالي مي افتد.

<
نظر شما