پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۷۳۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
گزارش فيلم‌هاي آخر هفته سيما/
در تعطيلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه ـ18 و 19 آبان ماه ـ مجموعه‌اي از فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني ايراني و خارجي و انيميشن از شبکه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر»، بينندگان مي‌توانند در روزهاي پاياني هفته فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن همچون «دردسر تيرانداز»، «کور گره »، «سرزمين روياها»، «کودک»، «شکار خاموش» ، «انتهاي يک رويا» و « بادهاي بهاري» و غيره را مي‌توانند تماشا كنند.

     

درد سر تير انداز

 

پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 22 فيلم سينمايي « درد سر تير انداز» به کارگرداني ميوك جي كان از شبکه يک سيما پخش مي شود.

داستان فيلم محصول سال 2010 كره جنوبي در مورد آقاي كانك يك پليس جنايي حرفه اي است كه پس از كشته شدن همسرش به دست يك قاتل زنجيره اي به نام سايكو از نيروي پليس استفاده و به عنوان يك كاراگاه خصوصي مشغول به كار مي شود . او كه در آمد چنداني ندارد و براي خرج تحصيل دخترش به مبالغي پول نيازمند است توسط شخصي به نام فيل هو اجير مي شود تا وكيلي به نام يون داهي را بدزدد .

كيونگ گو سول و جينگ جين لي در فيلم سينمايي « درد سر تير ا نداز » در ژانر حادثه اي و پليسي بازي کرده اند.

 

كورگره در شبكه يك

 

شبکـه يک سيما براي ساعت 16روز جمعه 19 آبان ماه فيلم تلويزيوني « كورگره » به کارگرداني جمشيد محمودي و تهيه کنندگي نويد محمودي را براي پخش در نظر گرفته است.

 

در اين فيلم با بازي كامران تفتي ، امير كاوه آهنين جان و سوگل طهماسبي خواهيد ديد؛ چند سالي از زندگي مشترك بهزاد و سودابه مي گذرد . بهزاد با تكيه بر اين عقيده كه بايد راه صد ساله را يك شبه طي كند براي پيشبرد كار هايش در شركت ، مبادرت به پرداخت رشوه مي كند تا به رياست شركت برسد ، اما از آنجايي كه راه نادرست تبعات منفي گسترده اي همراه با خود دارد ( شهرام ) دوست قديمي بهزاد كه رياست شركت را حق خودش مي داند براي به دست آوردن اين جايگاه نقشه اي طراحي مي كند و زندگي بهزاد را تا مرز نابودي پيش مي برد .

 

سرزمين روياها فيلمي از آلمان

 

انيميشن « سرزمين روياها » به کارگرداني مارتين اوتِروِر و تهيه کنندگي ايرنا پروبوست، محصول سال 2006 آلمان ، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.

 

داستان فيلم در مورد يک خرس و يک ببر است که سال ها با هم دوست هستند و يک روز تصميم مي گيرند براي تنوع و دور شدن از زندگي روزمره به نقطه اي دورتر از محل زندگي شان سفر کنند به اميد آنکه آنجا بسيار بهتر از جاي فعلي است. در اين سفر علاوه بر اينکه با موجوداتي زيادي آشنا مي‌شوند به مشکلات و موانع متفاوتي روبرو مي‌شوند.

  

  

کودک در شبكه دو

 

فيلم سينمايي «کودک» به کارگرداني جان ترتلتاونب و تهيه کنندگي هانت لوري، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سيما روي آنتن خواهد رفت.

 

در اين مي بينيم : راس دورتيز مشاور کاري و تبليغاتي مشهوري است که در کار خود بسيار موفق است و تعداد زيادي از افراد سرشناس او را به عنوان مشاور خود برگزيده اند. در همين بين او متوجه حضور پسر بچه هشت ساله اي در خانه اش مي شود. در ابتدا او به تصور اينکه دچار توهم شده به روانشناس مراجعه مي‌کند، اما باز شاهد حضور بچه است. کم کم او در مي يابد بچه در واقع ( منِ کودکي ) اوست که از دوران گذشته به اين زمان آمده است. راس بعد از مدتي به علت حضور بچگيش پي مي برد و در مي يابد با اينکه در زندگي کاري خود موفق است، زندگي شخصي مناسبي ندارد.

فيلم سينمايي « کودک » محصول سال 2003آمريکا است.

 

شكار خاموش در شبكه دو


فيلم سينمايي « شكار خاموش » به کارگرداني و تهيه کنندگي كيومرث پوراحمد ، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 21 در قالب برنامه « سينما زندگي » از شبکه دو سيما پخش مي شود.

  

در خلاصه داستان فيلم آمده، شكارباني وظيفه شناس، با پسر نوجوانش براي بر پا كردن شكارباني وارد منطقه پرديس كلا مي شود. در پرديس كلا مالكي خبيث بر همه مسئولان و منطقه نفوذ دارد ، ولي كسي از او دلخوشي ندارد. سركار استوار دمدمي مزاج از همسايه جديدش، شكاربان دلخوشي ندارد. خانم معلم تازه وارد از شكاربان كه آئين انتظام و تربيت او را درك نمي كند دلخوشي ندارد و خاله خانم كه خانم معلم نزد او زندگي مي كند از حسين عمو شوهرش دلخوشي ندارد. آدم هاي خوب عليه آدم هاي بد وارد مبارزه مي شوند. نتيجه مبارزه برآورده شدن آرزوي كوچك و زيباي پسر شكاربان است.

 

مهدي هاشمي، عليرضا خمسه، گلاب آدينه، سيروس گرجستاني و زنده ياد فرخ لقا هوشمند در فيلم سينمايي « شكار خاموش » ايفاي نقش کرده اند.

 

انتهاي يک رويا به کارگرداني استفن چو صبح جمعه روي آنتن مي‌رود

 

فيلم سينمايي «انتهاي يک رويا» به کارگرداني استفن چو صبح جمعه 19 آبان ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سينما صبحانه » از شبکه دو سيما پخش مي شود .

 

داستان اين فيلم محصول سال 2008 هنگ کنگ از اين قرار است که شيائو دي پسر خردسالي است که مادر خود را از دست داده و به همراه پدرش در خانه اي کوچک زندگي مي کند. پدر شيائو کارگر ساختمان است و به سختي مخارج تحصيل فرزندش را تامين مي کند. شيائو در مدرسه دانش آموز منزوي و گوشه گيري است كه علاوه بر بچه ها، يکي از معلمان بد اخلاق مدرسه نيز هميشه او را به خاطر لباس هاي کهنه و کثيفش سرزنش مي کند. تنها يکي از معلم هاي خانم و تعداد معدودي از دانش آموزان خود را دوست و پشتيبان شيائو مي‌دانند. تعدادي از بچه هاي متمول مدرسه ربات اسباب بازي زيبايي به نام « سي جِي يک » را خريداري کرده اند و آن را به مدرسه مي آورند. شيائو نيز دوست دارد چنين اسباب بازي هايي داشته باشد.

 

بادهاي بهاري كاري از عليرضا شجاع نوري

 

فيلم تلويزيوني «بادهاي بهاري» به کارگرداني علي قوي تن و تهيه کنندگي علي رضا شجاع نوري، از توليدات سال 1389مرکز سيما فيلم ، جمعه 19 آبان ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما روي آنتن مي‌رود.

 

داستان « بادهاي بهاري » با بازي محمد بهينه، هومن رضايي، مهدي مرادي و بيتا قوي تن از اين قرار است که: کودکي روستايي بر اثر سيل والدينش را از دست داده به بره گله دل مي بندد. حسادت کودکان ديگر باعث مشکلاتي برايش مي شود، اما او براي زنده نگه داشتن بره تمام تلاشش را مي کند.


 

من زمين را دوست دارم با حضور فريبرز عرب‌نيا و بهزاد خدوايسي

 

فيلم سينمايي « من زمين را دوست دارم » به کارگرداني ابوالحسن داوودي، جمعه 19 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سيما پخش مي شود.

 

داستان اين فيلم مربوط به « خسرو » كه كارش رانندگي تاكسي است، يك شب با موجودي فضايي كه خود را « خپيت » مي‌نامد، روبرو مي‌شود. رفتار غير عادي و پيش‌بيني نشده « خپيت » مشكلاتي براي « خسرو » پديد مي‌آورد. « خسرو » علت حضور « خپيت » در زمين را نمي‌داند تا اينكه زني فضايي نيز به زمين مي‌آيد و اوست كه فاش مي‌كند كه « خپيت » به لحاظ مخالفت فرماندهان سياره با ازدواج او، به زمين تبعيد شده است. به زودي پاي موجودات فضايي ديگر كه قصد بازگرداندن زن و مرد فضايي را دارند به زمين گشوده مي‌شود.

   

عليرضا خمسه، بهزاد خداويسي، فريبرز عرب نيا و آتنه فقيه نصيري از جمله بازيگران اين فيلم به تهيه کنندگي منوچهر محمدي مي باشند.

  

زندگي آغاز مي‌شود

  

پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 10:30 فيلم سينمايي «زندگي آغاز مي شود» به کارگرداني ديويد اس کاس از شبکه سه سيما بازپخش مي‌شود.

 

داستان اين فيلم مربوط به با بازي وس بروون و جولي موند است؛ آلن و خواهر كوچكترش «کاسيه» در مزرعه خانوادگي خود زندگي مي كنند. آنها پدر و مادر خود را از دست داده اند. كلانتر دهكده هواي آنها را دارد و مراقب آنهاست. يك روز كلانتر جواني به نام كلارك كه در دعواي خود به رستوران خسارت زده مي خواهد جبران كند، به مزرعه الن مي آورد و از او مي خواهد كه اجازه دهد كلارك در كارهاي مزرعه به او كمك كند تا بتواند با دستمزد خود خسارت وارده را جبران نمايد. اين فيلم محصول سال 2011 امريکاست.

 

شکار روباه با حضور دانيال حکيمي

 

فيلم سينمايي «شکار روباه» به کارگرداني مجيد جوانمرد، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

داستان اين فيلم با بازي دانيال حکيمي، سام درخشاني و پوران دخت مهيمن، درباره سهراب و علي دو برادر دانشمند ايراني براي شرکت در يک کنفرانس علمي بين المللي به ايروان سفر مي کنند. پايان اين کنفرانس، آغاز آشنايي و دلباختگي سهراب به ورونيکا است. پيامدهاي اين عشق، خانواده سهراب، برادرش علي و بسياري ديگر را دستخوش فراز و فرود مي کند.

    

موعد مقرر

 

فيلم سينمايي «موعد مقرر» به کارگرداني تود فيايپس و تهيه کنندگي دنيل گلد برگ و تود فيليپس، محصول سال 2010 انگليس ، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.

  

در اين فيلم با بازي روبرت دوني رجيرو زاج گاليفياناکيز، همسر پيتر باردار است و او تصميم دارد هر چه سريعتر خود را با هواپيما به لس آنجلس برساند. در مسير با مردي همراه مي شود که با کارهاي خود موجب دردسر پيتر مي شود و باعث مي شود از پرواز جا مانده و علي رغم ميل خود در سفري طولاني با خودرو همراه و همسفر با ايتان شود و مشکلات گوناگون سر راه آنها سبز مي شود.

 

بومرنگ سه

 

فيلم تلويزيوني « بومرنگ » به کارگرداني اسماعيل فلاح پور از توليدات سال 1390 مرکز سيما فيلم، جمعه 19 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما بازپخش مي‌شود.

  

فيلم با بازي امين زندگاني، عبدالرضا اکبري و زهره پرتوي اتفاقي را تعريف مي کند که سه نفر در گير آن هستند. اپيزود اول درباره حامد است که با خواهر و شوهر خواهر عاشق فوتبالش زندگي مي کند و راننده آژانس است. اپيزود دوم درباره شهاب فرخي است و چون همسرش مي خواهد به خارج برود در حال جدا شدن از اوست. اپيزود سوم درباره يلدا است که براي مراقبت از پدر زمين گيرش در يک شرکت کار مي کند. اول يلدا به حامد زنگ مي زند و براي داروهاي پدرش از او کمک مي خواهد. حامد مي فهمد که يلدا براي پول عمل پدرش 12 ميليون از رئيس شرکت قرض کرده و رئيس شرکت شهاب فرخي اين پول را به او قرض داده است .

 

يک خانواده مارک جين

 

فيلم سينمايي «يک خانواده» به کارگرداني مارک جين محصول سال 2011 آمريکا، جمعه 19 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سيما پخش مي شود.

 

در اين فيلم با بازي کيم دلوني و پاوول گيليون خواهيد ديد : آلكس كسدي پسري است كه در كودكي پدر و مادرش از همديگر جدا شده اند و او با مادرش زندگي مي كند. او تحت تاثير تشويق هاي مادرش به تحصيل و خصوصا دانشگاه علاقمند مي شود و تصميم مي گيرد تا در آينده وارد دانشگاه شود. اما بر اثر حادثه اي مادرش دچار مشكلات رواني مي شود و نمي تواند از الكس نگهداري كند و از آن جايي كه دولت به الكس اجازه نمي‌دهد تا با مادرش زندگي كند و او مجبور است تا دائما تحت سرپرستي قيم هاي مختلف قرار بگيرد .

 

سفر سنگ كاري از مسعود كيميايي

 

فيلم سينمايي« سفر سنگ» به کارگرداني و تهيه کنندگي مسعود کيميايي ، جمعه 19 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي شود .

 

داستان فيلم با نقش آفريني سعيد راد، فرزانه تأييدي و حسين گيل از اين قرار است که : ارباب روستا، سالهاست که مالک تنها آسياب آبادي است و مردم را استثمار مي کند. او در ضمن از ساخته شدن آسيابي که بتواند منافع مردم را تأمين کند جلوگيري مي کند. مدتهاست مردم روستا سنگ عظيمـي را براي آسياب تراشيده اند و آماده کرده اند، اما براي حملش اعضاي ارباب هميشه مانع شده اند. بالاخره يک کولي به روستا مي آيد. ورود کولي به روستا احساسات فرو خفته مردم را بيدار مي کند.

 

گناهکاران با حضور جاني استرانگ و کوين فيليپس

  

فيلم سينمايي « گناهکاران » به کارگرداني ويليام کافمن و با بازي جاني استرانگ و کوين فيليپس ، محصول سال 2010 آمريکا ، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 16 از شبکه چهار سيما بازپخش مي شود.

 

در اين فيلم خواهيد ديد: شان يک پليس مربوط به جنايت هاي خياباني است که براي کمک به يک واحد جنايي فرستاده مي شود. شان درگير يک پرونده جنايي و قتل هاي زنجيره اي مي شود که دوست سابق او به نام کال توسط چند جنايت کار حرفه اي تحت تعقيب است. پس از مدتي شان متوجه مي شود که اين جنايتکارها درگذشته سرباز ارتش آمريکا بوده و براي يک شرکت امنيتي در افغانستان و عراق کار مي کنند، کال يک مدرک مهم از جنايت هاي اين افراد و شرکت در افغانستان(عراق) دارد. اين مدرک يک فيلم ويدئويي است که نشان مي دهد اين افراد و شرکت در انتقال يک محموله قاچاق چند سرباز و همدستان خود را مي کشند. کال قصد دارد اين فيلم ويدئويي را به دست يک خبرنگار برساند .

 



چرا از اوانز نپرسيدن؟ 

 

فيلم سينمايي « چرا از اوانز نپرسيدن » به کارگرداني مشترک جان ديويس و توني ورامبي، جمعه 19 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده؛ بابي جونز هنگام بازي گلف با آلکس پريچارد در حال مرگ در ساحل روبرو مي‌شود. او قبل از مرگ جمله «چرا آنها از اوانز دعوت نکردند» را بر زبان مي آورد. بابي در جيب مرد عکس يک زن را نيز مي يابد. فرداي آن روز بابي در يک روزنامه محلي در خبر مربوط به اين حادثه عکس زني را که در جيب آلکس پيدا شده مي بيند و تعجب مي کند که تصوير عوض شده است. او و نامزدش فرانکي به اين نتيجه مي رسند که اين عکس را مردي به نام راجر بزينگتن فرنچ که بالاي سر جنازه بود عوض کرده است. پس تصميم مي گيرند او را بيابند.

 

فرانسيسکا آنيس ، لي لاوسن وجيمز و ارويک در فيلم سينمايي « چرا از اوانز نپرسيدن » محصول سال 1980 انگلستان به ايفاي نقش پرداختند.

 

تاکسي جهنمي در چهار

  

فيلم سينمايي «تاکسي جهنمي» به کارگرداني کيبولسکي ، جمعه 19آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4 » از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده : مردي جوان در ايالتي از ايالات متحده آمريکا، مسافر کش بوده؛ در تاکسي خود فرهنگ و مشکلات مردم جامعه را عميقاً لمس مي کند. او در حالي که از خياباني به خيابان ديگر و از کوچه اي به کوچه ديگر در حال گذر است؛ با مسافرانش به گفتگو پرداخته ؛ پي مي برد که آنها به مشکلات عميقي مبتلا هستند. در اين ميان او با درآمد اندکي که کسب مي کند؛ سعي دارد؛ از جان خود مقابل آنها محافظت کرده؛ مايحتاج مادر بيمارش را فراهم آورد.

 

پاول ديلون و تيم امبل در فيلم سينمايي « تاکسي جهنمي » محصول سال 1997 آمريکا به ايفاي نقش پرداختند.

 

تنها در خانه 4 به کارگرداني رود دنيل

   

فيلم سينمايي «تنها در خانه 4» به کارگرداني رود دنيل و با بازي فرنچ استوارت، اريک اواري، باربارا بابکوک و کلير کري ، پنجشنبه 18آبان ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران بازپخش مي‌شود.

 

« تنها در خانه 4 » محصول سال 2002 آمريکا ، ماجراي پسري به نام کوين است که پدر و مادرش متارکه کرده اند و بچه ها با مادرشان کيت زندگي مي کنند. با نزديک شدن عيد کريسمس دلتنگي کوين براي پدرش بيشتر مي شود. در همين حين پدرش به خانه آمده و به کيت مي گويد که قصد دارد با ناتالي ازدواج کند و براي آشنايي بچه ها با ناتالي آنها را به خانه او دعوت مي کند. نهايتا وقتي کوين از آزار برادر و خواهرش به ستوه مي آيد به خانه ناتالي مي رود که خانه اي فوق مدرن است و قرار است به زودي يک خانواده سلطنتي مهمان او باشند. در اين ميان کوين متوجه مي شود که دو تبهکار قصد دارند شاهزاده را بدزدند .


 

تكرار تك تيرانداز

 

فيلم سينمايي «تك تيرانداز» به کارگرداني کلديو فاح محصول سال 2011 آمريكا 40 دقيقه بامداد روز جمعه 19 آبان ماه از شبکه تهران بازپخش مي‌شود.

 

داستان اين فيلم مربوط به گروهبان بکت است که در ارتش آمريکا براي آموزش نظاميان کنگو تحت واحد ماموريتي بين الملل به کنگو رفته در طي يک عمليات نجات يک اروپايي تمام گروهش را از دست مي دهد. اين تنها بازمانده سعي مي کند راز اين کشتار را افشا کند. او ابتدا تصور مي کرده که اين جنايت از سوي شورشي ها صورت گرفته اما بعد از اينکه با کمک يک شکارچي به موقعيت اول بازمي گردد در مي يابد که تمام اين جنايت با پوشش نظامي توسط يک تک تيرانداز صورت گرفته است.

 

در جستجوي قاتل در تهران

 

ساعت 13:30روز جمعه 19 آبان ماه فيلم سينمايي «در جستجوي قاتل» به کارگرداني رابرت مارکوويتز محصول سال 2006 از شبکه تهران پخش مي‌شود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده؛ دکستر که يک وکيل مدافع است در گذشته از نيروهاي ويژه آمريکا بوده است ، سعي مي کند که انتقام دخترش را که توسط نامزد قاچاقچي اش کشته شده است را بگيرد و پس از آن توسط پدر يک پسر جوان کانادايي استخدام مي شود تا او را که در بوسني ناپديد شده بيابد.

 

گرداب سکندر در شما

  

فيلم تلويزيوني «گرداب سکندر» به کارگرداني داوود بيدل و تهيه کنندگي علي ياور، پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش مي شود.

 

داستان فيلم با نقش آفريني فرشيد ناصري، محمد علي قويدل و امين آبان از اين قرار است که : قصه گرداب سکندر مربوط به گذشته هاي دور است، هرمز که از پا معلول است در کشتي نوروز مشغول به کارمي شود و به دليل برخورداري از سواد و هوش بالا فرماندهي کشتي را به دليل زخمي شدن ناخدا در طوفان برعهده مي‌گيرد، اما کشتي توسط يک نفوذي ابتدا به دام دزدان دريايي و پس از رهايي به کام گرداب عظيمي به نام گرداب سکندر گرفتارمي شود.

 

فيلم تلويزيوني «گرداب سکندر» از توليدات سال جاري صدا و سيماي مرکز خليج فارس در ژانر اجتماعي و تاريخي ساخته شده است.

 

گرازهاي گرسنه جمعه روي آنتن مي‌رود

   

فيلم تلويزيوني «گرازهاي گرسنه» به کارگرداني حميد هاشم زاده و تهيه کنندگي علي رشيدي، جمعه 19 آبان ماه ساعت 13:30از شبکه شما پخش مي‌شود.

 

در اين فيلم با بازي محمود پور عابد ، بدر السادات کبيري ، سعيد صبور و سميه حسني مي بينيم كه گرازها به باغ ها حمله کرده‌اند. از طرفي جوانان روستا به دنبال رفتن به خارج براي کار هستند .آنها معتقدند که باغداري جوابگوي زندگي آنان نيست وآنان با يد براي زندگي بهتر به کشورهاي ديگر بروند.

  

«گرازهاي گرسنه» از توليدات صدا و سيماي مرکز فارس در سال 1388 ساخته شده است.

 

باز پخش ايوب پيامبر

  

فيلم سينمايي «ايوب پيامبر» به کارگرداني فرج الله سلحشور، صبح جمعه 19 آبان ماه ساعت 10 از شبكه آموزش سيما پخش خواهد شد.

 

داستان اين فيلم درباره ايوب پيامبر است؛ مقام ايوب پيامبر در پيشگاه خداوند شيطان را دچار حسد مي كند و مشيت الهي بر اين قرار مي گيرد كه ايوب را با مشكلات بيازمايد. بلايايي مثل طوفان، زلزله، بيماري و قطحي قوم پيامبر را رو به نابودي مي برد و به تدريج موجب روي گرداندن قوم از پيامبر مي شود. پيامبر روزگار را با بيماري و تنگدستي سپري مي كند. وقتي رحيمه، همسر ايوب، از دريافت طلبش از زني نااميد مي شود شيطان را در قالب مردي ملاقات مي كند كه با وسوسه هايش چند تار موي او را در ازاي قرصي نان طلب مي كند. شيطان تارهاي موي رحيمه را نزد پيامبر مي برد و همسر او را به خيانت متهم مي كند. ايوب پروردگار را به ياري مي‌طلبد. چشمه اي آب از زير پاي پيامبر جاري مي شود و او و همسرش را جوان مي كند.


نظر شما