پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۸
کد خبر: ۵۷۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳
برنامه گالري‌هاي تهران در هفته آينده/
گالري‌هاي تهران در روزهاي آينده ميزبان نمايشگاه‌هاي متنوعي از آثار هنرمندان تجسمي خواهند بود.

به گزارش خبرنگار شهر، گالري‌هاي شيرين، آران،‌ ساربان، حنا و گلستان از روز جمعه 26 آبان نمايشگاه‌هاي تازه‌اي را ميزباني مي‌کنند. گالري‌هاي ماه و راه ابريشم نيز از هفته گذشته ميزبان نمايشگاه‌هايي بوده‌اند که در هفته آينده نيز ادامه خواهد داشت.

گالري آريا هم در روز جمعه 26 آبان از ساعت 17، ميزبان دومين اجرا از اجراهاي سه‌گانه آنيما حتياط در قالب «مدوليشن آرت» خواهد بود. بخش نخستين اين اجراها با عنوان «از درخت گلابي بگو» جمعه گذشته در گالري آريا اجرا شد.

آثار کم‌گويان در گالري شيرين

گالري شيرين از روز جمعه 26 آبان ميزبان نمايشگاه آثار اميرنصر کم‌گويان است. اين نمايشگاه تا هشتم آذر ادامه دارد و علاقمندان مي‌توانند همه ‌روزه از ساعت 11 تا 20 و جمعه‌‌ها از ساعت 16 تا 20 از اين آثار ديدن کنند. گالري شيرين در ولنجک، خيابان هجدهم، پلاک 9 واقع است.

تلقين در گالري آران

نمايشگاه ويدئو، چيدمان و مجسمه مجتبي اميني با عنوان «تلقين» از روز جمعه 26 آبان در گالري آىان برپا مي‌شود. اين نمايشگاه تا هشتم آذر ادامه دارد و علاقمندان مي‌توانند همه‌روزه به‌جز جمعه‌هاي غير افتتاحيه، از ساعت 11 تا 19 براي بازديد از اين آثار به گالري آران واقع در خيابان خردمند شمالي، کوچه دي، پلاک 12 مراجعه کنند.

خوشه خورشيد در گالري ساربان

گالري ساربان از روز جمعه 26 آبان نمايشگاهي را براي مرور آثار موجود در گنجينه‌اش افتتاح مي‌کند. اين نمايشگاه که «خوشه خورشيد» نام دارد، تا 14 آذر ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان مي‌‌توانند همه‌روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از آثار به نمايش درآمده ديدن کنند. گالري ساربان در خيابان شهيد بهشتي، خيابان صابونچي (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 واقع است.

روايت در گالري حنا

شيرين جلوه نمايشگاهي گروهي از آثار چند مجسمه‌ساز و نقاش را برنامه‌ريزي کرده است که روز جمعه 26 آبان از ساعت 15 تا 21 در گالري حنا افتتاح مي‌شود. عنوان اين نمايشگاه «روايت» است و علاقمندان مي‌توانند تا 14 آذرماه براي بازديد از آثار رامين اعتمادي بزرگ، بابک بيداريان، افشين چيذري، اميرحسين ردايي، محمد رحيمي، مجتبي رمزي، مجيد صادقي‌نژاد، رضا عظيميان، بهرام غنچه‌پور، پريدخت مشک‌زاد و فربد مرشدزاده، همه‌روزه از ساعت 14 تا 19 به گالري حنا واقع در قيطريه، خيابان دولت، خيابان مطهري، خيابان اخلاقي، خيابان جهانتاب، بيگلرپور شرقي، پلاک 19 مراجعه کنند.

نمايش زيورآلات در گلستان

گالري گلستان از روز جمعه 26 آبان ميزبان نمايشگاهي از زيورهاي معصومه عبيري‌نيا خواهد بود. اين نمايشگاه تا هشتم آذرماه ادامه دارد و علاقمندان مي‌توانند همه‌روزه به‌جز پنجشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از اين آثار ديدن کنند. گالري گلستان در خيابان دروس، خيابان شهيد کماسايي، پلاک 34 واقع است.

يک روز بهشتي در گالري ماه

گالري ماه از روز جمعه 19 آبان‌ماه نمايشگاهي از تازه‌ترين آثار نقاشي واحد خاکدان با عنوان «يک روز در بهشت» را ميزباني مي‌کند. اين نمايشگاه تا هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان مي‌توانند همه‌روزه به‌جز يکشنبه‌ها براي بازديد از اين نمايشگاه به گالري ماه واقع در خيابان آفريقا (جردن)، بلوار گلستان، پلاک 26 مراجعه کنند. گالري ماه در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 11:30 تا 20 و روزهاي شنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 16 تا 20 پذيراي بازديدکنندگان است.

حقيقت و زيبايي در راه ابريشم

نمايشگاه عکس‌هاي محمدرضا سلطاني با عنوان «حقيقت و زيبايي» از روز جمعه 19 آبان در گالري راه ابريشم برپاست. اين نمايشگاه تا دوم آذرماه ادامه خواهد دداشت و علاقمندان مي‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 تا 19 و پنجشنبه‌ها ساعت 17 تا 20 از اين آثار ديدن کنند. گالري راه ابريشم در تهران، خيابان شهيد لواساني (فرمانيه)، شماره 103 واقع است.

نظر شما