سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۷۷۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
در آستانه تاسوعا و عاشوراي حسيني اعلام شد:
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 20 تهران با اعلام تمهيدات ترافيکي اطراف حرم حضرت عبدالعظيم(ع) استفاده از حمل و نقل عمومي را بهترين گزينه براي شهروندان در تاسوعا و عاشوراي حسيني برشمرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عليرضا اسفرايني نژاد با اشاره به هماهنگي هاي انجام شده با راهور و آستان حرم حضرت عبدالعظيم(ع) گفت: با ساماندهي ميدان حرم، پايانه تاکسي راني رازي و خيابان 24 متري تردد عزاداران و هيئت هاي سوگوار در ضلع شمال حرم همزمان با روزهاي تاسوعا و عاشورا به راحتي انجام خواهد شد.

 

اسفرايني نژاد به افزايش 50 درصدي ظرفيت ناوگان حمل و نقل عمومي همزمان با تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: شهروندان با استفاده از خدمات پايانه هاي تاكسي راني و اتوبوسراني مي توانند به راحتي به حرم حضرت عبدالعظيم(ع) دسترسي پيدا كنند و به منظور كاهش ترددها بهتر است شهروندان در روزهاي مورد اشاره از خودروهاي شخصي استفاده نکنند.

 

وي با اشاره به استقرار بازرسان و عوامل گشت در پايانه هاي مسافربري تصريح کرد: ساماندهي عبور عابرين پياده از معابر حساس، تقويت پايانه هاي مترو جوانمرد قصاب و مترو شهرري و رسيدگي سريع به تخلفات ساکن ترافيکي از تمهيداتي است که با هدف فراهم شدن امنيت و آرامش عزاداران انجام مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 20 به خدمات رساني پارکينگ هاي سطح منطقه اشاره کرد و افزود: تمامي پارکينگ هاي سطح منطقه آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند که استفاده از پاركينگ ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظيم(ع) براي دسترسي به حرم بهترين گزينه است.

نظر شما