جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۸۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
مجلس به خودداري صداوسيما از پخش زنده نشست خبري لاريجاني اعتراض کرد.

به گزارش شهر و به نقل از خبرگزاري خانه ملت، روابط عمومي مجلس در اطلاعيه اي ضمن انتقاد از اقدام سازمان صدا و سيما در خصوص عدم پخش نشست خبري رياست مجلس که با حضور بيش از ??? خبرنگار رسانه هاي داخلي و خارجي برگزار شد، اظهار داشت: اين اقدام در حالي اتفاق افتاده که بيش از چندين دوربين از شبکه هاي مختلف سازمان صدا و سيما به همراه امکانات و تجهيزات ارسال تصاوير و پخش زنده آن در مراسم حضور داشتند.

 

در اين اطلاعيه آمده است: علي رغم اعلام پخش زنده اين برنامه در روز گذشته که از طريق رسانه ها به مردم اطلاع رساني شده بود، اقدام عجيب صدا و سيما درعدم پخش نشست خبري رياست مجلس باعث گرديد ملت شريف ايران از تماشاي اين برنامه مهم محروم گردند.

 

همچنين همواره معمول و مرسوم بوده تمامي نشست هاي خبري رؤساي قوا از رسانه ملي به صورت زنده پخش مي گرديده اما متأسفانه به نظر مي‌رسد صدا و سيما مدتي است در انعکاس برخي اخبار با مصلحت سنجي غير صحيح و به دور از انصاف و در جهت حمايت از يک جريان خاص از وظيفه اصلي خود که انعکاس اخبار و رويدادهاي داخلي و خارجي مي باشد، به نوعي از مدار اعتدال و واقعيت دور شده است.

 

به طور يقين اين امر در شأن و زيبنده رسانه ملي کشور نمي باشد و محروم ساختن تعداد کثيري از مخاطبان و ملت بزرگوار ايران نسبت به اطلاع و آگاهي از مشروح نشست خبري رياست مجلس شوراي اسلامي و به ويژه در ايامي که به عنوان روز مجلس نامگذاري گرديده نمي تواند توجيهي داشته باشد.

نظر شما