جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۵۸۶۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران از توسعه جهشي خطوط مترو و اتوبوسراني در سال 92 خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، سيد جعفر تشکري هاشمي در نشست مديران حوزه حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران اظهارداشت: توسعه جهشي خطوط مترو، توسعه شبکه خطوط اتوبوس هاي BRT و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي اصلي ترين برنامه هاي اين حوزه در سال 92 خواهد بود.

 

وي گفت: از هم اکنون برنامه ريزي‌هاي لازم براي اقدامات سال آينده حوزه حمل و نقل و ترافيک صورت گرفته است و در تلاشيم تا بتوانيم به روند خوب و رو به رشد توسعه حمل و نقل عمومي در پايتخت شتاب و سرعت بيشتري بدهيم.

وي افزود: با توجه به تاکيد شهردار تهران مبني بر کيفيت بخشي خدمات رساني همزمان با توسعه شبکه حمل و نقل عمومي، ما مسئوليت سنگين تري بر عهده داريم و در سال 92 توسعه کمي و کيفي شبکه و ناوگان حمل و نقل عمومي با جديت و سرعت بيشتر پيگيري خواهد شد.

 

وي با بيان اينکه در راستاي بهبود فرهنگ ترافيکي نيز در تلاشيم که از همکاري و مشارکت سازمان هاي مردم نهاد بيش از پيش بهره مند شويم گفت: توافقاتي با اين نهادها صورت گرفته تا بتوانيم فرهنگ ترافيکي را به کمک خود مردم بين شهروندان نهادينه کنيم.

 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در ادامه با اشاره به برخي مشکلات پيش روي شهرداري ها در اين حوزه اشاره کرد و گفت: به زودي نشستي با حضور معاونان حمل و نقل و ترافيک کلان شهرهاي کشور در تهران خواهيم داشت که در اين نشست مهمترين موضوعات، دغدغه ها و مشکلات مشترک بين کلان شهرها مانند بودجه، تاثيرات منفي افزايش قيمت ارز در حوزه حمل و نقل، و موانع و مشکلات بر سر راه توسعه حمل و نقل عمومي مورد بررسي قرار مي گيرد و راه کارهاي حل اين مشکلات نيز مطرح و بررسي خواهند شد.

 

تشکري همچنين در خصوص برگزاري دوازدهمين کنفرانس حمل و نقل و ترافيک گفت: تاکنون بيش از 500 مقاله براي اين کنفرانس ارسال شده که با توجه به تمديد يک هفته اي زمان ارسال مقالات پيش بيني مي شود تعداد مقالات به 700 مقاله افزايش يابد.

نظر شما