جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
آمادگي دانشگاه تهران براي انجام فعاليت هاي فرهنگي در شهر/
سازمان زيباسازي و دانشگاه تهران به منظور فعاليت هاي فرهنگي، هنري و علمي با حضور دکتر سيد محمد جواد شوشتري، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران و دکتر سيف معاون فرهنگي دانشگاه تهران، تفاهم نامه همکاري امضا کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران در جلسه اي که با حضور شوشتري، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران و سيف معاون فرهنگي دانشگاه تهران در باغ نگارستان برگزار شد،

 

سيف ضمن تقدير از فعاليت هاي سازمان زيباسازي در شهر، گفت: آثار اجرا شده از سوي سازمان زيباسازي و مديريت شهري در سطح شهر تهران قابل مشاهده است.

 

معاون فرهنگي دانشگاه تهران با اعلام آمادگي اين دانشگاه براي فعاليت در زمينه هاي مختلف فرهنگي، هنري و آموزشي با سازمان زيباسازي شهر تهران، افزود: باغ نگارستان به عنوان موزه تاريخ و مفاخر که زير مجموعه دانشگاه تهران قرار دارد مي تواند به محلي براي برگزاري برنامه هاي و همکاري هاي مشترک تبديل شود.

 

او ضمن تقاضا از سازمان زيباسازي شهر تهران براي اختصاص اعتباري براي نوسازي و مرمت عمارت تاريخي و ارزشمند باغ نگارستان، ادامه داد: دانشگاه تهران آمادگي دارد تا با شناسايي مفاخر به کمک شهرداري و سازمان زيباسازي در مجموعه باغ نگارستان از آنها تقدير کند.

 

شوشتري، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران در اين نشست ضمن استقبال از همکاري علمي و فرهنگي با دانشگاه تهران، گفت: در حال حاضر اين همکاري در قالب برگزاري کارگاه هاي آموزشي با پرديس هنرهاي زيبا و ارزيابي پروژه هاي شهري با حضور اساتيد دانشگاه و دانشجويان در جريان است.

 

او با تاکيد براينکه سازمان زيباسازي نهايت تلاش خود را براي بازسازي و مرمت باغ نگارستان خواهد کرد، ادامه داد: مجموعه باغ نگارستان ظرفيت تبديل شدن به بستري براي اهل علم، هنر و ادب را دارد.دکتر شوشتري با اشاره به اينکه تقدير از مفاخر يک برنامه ارزشمند فرهنگي است، افزود: ضرورت برگزاري سلسله نشست هايي تحت عنوان شهر، منظر، خاطره يا شهر، هنر و معماري در باغ نگارستان و با حضور اساتيد برجسته دانشگاه هاي تهران کاملا محسوس است.

 

به گفته مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران، باغ نگارستان مي تواند به محلي براي ارزيابي پروژه هاي شهري در حوزه هنرهاي شهري و با حضور اساتيد برجسته و دانشجويان تبديل شود.در انتهاي اين جلسه شوشتري و سيف به همراه دکتر ديوسالار، معاون فني سازمان، دکتر کامياب، معاون برنامه ريزي و توسعه و دکتر گل محمدي، مدير کل فرهنگي دانشگاه تهران از باغ نگارستان بازديد کردند.

نظر شما