شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۷
کد خبر: ۵۸۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
گردشگران و علاقه مندان به بازديد از جاذبه هاي فرهنگي و تاريخي تهران مي توانند از اين به بعد با خريد يک بليت، سه برج پايتخت را شامل برج هاي ميلاد، آزادي و طغرل بازديد کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، فرزاد هوشيار پارسيان  با بيان اين مطلب گفت: در راستاي معرفي جاذبه هاي پايتخت و به گردشگران داخلي و خارجي و توسعه فرهنگ تهران گردي تفاهم نامه‌اي با مديران برج آزادي و طغرل به امضا رسيده است که از اين به بعد بازديدکنندگان اين سه برج مي‌توانند تنها با تهيه يک بليت از هر سه برج نام برده شده بازديد کنند.

 

وي افزود: بازديد کنندگان مي توانند به ازاي خريد هر بليت، از هر سه مجموعه برج هاي گردشگري ايران بازديد کنند.

 

هوشيار پارسيان درباره قيمت بليت ويژه سه برج آزادي، ميلاد و طغرل گفت: قيمت اين بليت ها در دو نوع بليت هاي 10 هزار توماني و 17 هزار توماني تعريف شده است که گردشگران مي توانند با تهيه بليت 17 هزار توماني از برج ميلاد تهران تا گنبد آسمان، برج آزادي شامل طبقات برج، سالن موزه ها، نگارخانه ها، سايت اطلاع رساني و سالن ايرانشناسي و برج طغرل بازديد کنند.

 

مديرعامل برج ميلاد تهران ادامه داد: همچنين علاقه مندان مي توانند با تهيه بليت 10 هزار توماني از برج ميلاد تهران صرفاً تا سکوي ديد باز (ارتفاع 280 متري) و ديگر بخش هاي اعلام شده از برج آزادي و برج طغرل بازديد داشته باشند.

 

وي درباره نحوه تهيه اين بليت ها توضيح داد: گردشگران و بازديدکنندگان مي توانند بليت هاي ويژه سه برج را هم از محل فروش بليت هر سه برج طغرل، ميلاد و آزادي تهيه کنند. ضمن آنکه امکان فروش اين بليت ها در تمامي هتل هاي سراسر کشور فراهم شده است.

نظر شما