شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۹۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
با همکاري پليس راهورناجا صورت مي گيرد/
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني تهران گفت: شماره گذاري تاکسي هاي تک ايربگ با همکاري پليس راهور ناجا تا پايان سال تمديد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران ميثم مظفر از برگزاري جلسه مشترک با پليس راهور تهران خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه اي که با پليس امضا شد، شماره گذاري تاکسي ها با يک ايربگ تا 28 اسفند سال 91 تمديد شد.

 

به گفته ي مظفر بر اساس تصميم نمايندگان ويژه رييس جمهور در کارگروه توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت سوخت کشور شماره گذاري از ابتداي سال 91 تنها به تاکسي هاي دو ايربگ اختصاص مي يافت.

 

اين در حاليست که اکنون تکنولوژي ساخت دو ايربگ در خودروهاي تاکسي وجود ندارد و روند نوسازي تاکسي در کشور را با اختلال مواجه کرده است.


بر اساس اين گزارش، ابتداي سال جاري براي نخستين بار تفاهم نامه اي با پليس راهور ناجا براي اجازه شماره گذاري تاکسي هاي تک ايربگ تا تاريخ 31 خرداد 91 امضا شد که اين تفاهم نامه تا کنون دو بار ديگر در تاريخ هاي اول آذر و 28 اسفند 91 تمديد شده است.


در حال حاضر دارندگان تاکسي هايي که پيش از اين در سايت ستاد مديريت حمل و نقل و مديريت سوخت کشور ثبت نام کرده اند و موفق به شماره گذاري نشده اند، بايد براي انجام مراحل اقدام کنند.

نظر شما